Taaperoiden vanhemmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ads
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ads

Vieras
Mitä teidän muksuilla on päällä kesällä? siis lyhyt lahkeiset- ja hihaiset vai ohuet pitkät? käytättekö ollenkaan hihattomia? jos on hihattomia vaikka alle 2v:lla niin pitääkö laittaa paljo voimakaasti uv:lta suojavaa aurinkovoidetta?

hihattomia, t-paitoja, hameita, capreja, shortseja yms kesävaatetta. ja 50 suojakertoimella aurinkovoidetta. mä en halua laittaa lapsellekaan pitkähihaisia ja pitkiä housuja kuumana kesäpäivänä

Kyllä mä viime kesänä käytin ihan surutta hihattomia ja lyhythihaisia, kunnon kertoimet sitten vaan. Keskipäivällä jos oltiin ulkona/auringossa, pidin kyllä yleensä uimarannallakin paitaa päällä lapsilla.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Kyllä mä viime kesänä käytin ihan surutta hihattomia ja lyhythihaisia, kunnon kertoimet sitten vaan. Keskipäivällä jos oltiin ulkona/auringossa, pidin kyllä yleensä uimarannallakin paitaa päällä lapsilla.

siis keskipäivällä pitkähihainen?

Meillä on taaperolla, vauvalla ja vähän isommallakin ulkona kevyet pitkähihaiset ja pitkät housut.
Sen verran on ollut juttua et aurinkorasvoista voi olla haittaa pienille lapsille et mielummin näin.
Sisällä kesällä sit t-paidat ym.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

Näin mäkin, rasvana sellainen missä on pelkkä fysikaalinen suoja. Kevyet pitkähihaiset ei ole kuumia kesälläkään, mutta niidenkin alla on hyvä olla rasvaa. UV-säteet menee läpi kankaastakin, mitä ohuempaa ja vaaleampaa kangasta sitä enemmän.

Väljät, siis kokoa tai kahta suuremmat, ohuet pitkähihaiset ja -lahkeiset vaatteet.

En tykkää rasvoista ja öljyistä, ja taapero tykkää minuakin vähemmän.

Yhteistyössä