A
aivan lopussa
Vieras
En oikein tiedä miten asiasta kirjoittaa. Taapero 1v 3kk tekee minut täysin hulluksi. Hänestä on tullut muutaman kuukauden aikana todella vaativa. Haluaa jatkuvaa huomiota ja kun tarkoitan jatkuvaa niin tosiaan pitäisi pitää katse hänessä 24/7. Taapero saa itkupotkuraivarit jos hänen mielestään edes räpytän väärin tai liikutan kättä niin, että hänelle ei se sovi. Olen vielä lapsen kanssa kotona ja hermot alkavat olla aika kierällä. En pääse edes vessaan ilman hirveitä huutoja. En saa pidettyä päivän aikana edes taukoja ellei taapero nuku ja nukkumaan meno tietää n 20 min suoraa huutoa. Odotan milloin naapurit tulevat ja soittavat sossun ovelle kun täältä kuuluu itkua pitkin päivää alkaen heti aamusta.
Miehen kanssa tappelemme pitkin viikkoa kumpi hoitaa lasta kun ( kuulostaa hirveälle..tiedän) kun taaperon kanssa on niin vaikeaa olla. Minulla soi korvat kaikestä huudosta jota kuuntelen pitkin viikkoa ja olen alkanut jopa ahdistua kun odotan mikä seuraavaksi laukaisee huutokohtauksen.
Tunnen itseni todella huonoksi äidiksi koska minusta tuntuuu, että en halua vietää aikaa lapseni kanssa ja odotan töihin pääsyä
Miehen kanssa tappelemme pitkin viikkoa kumpi hoitaa lasta kun ( kuulostaa hirveälle..tiedän) kun taaperon kanssa on niin vaikeaa olla. Minulla soi korvat kaikestä huudosta jota kuuntelen pitkin viikkoa ja olen alkanut jopa ahdistua kun odotan mikä seuraavaksi laukaisee huutokohtauksen.
Tunnen itseni todella huonoksi äidiksi koska minusta tuntuuu, että en halua vietää aikaa lapseni kanssa ja odotan töihin pääsyä