K
kaksosten äiti
Vieras
Meidän tytöt oli eilen serkkutytön synttäreillä joilla tietysti tarjottiin kaikkea herkkua. Tytöt söivät pari pikkupalaa täytekakkua, muutaman keksin, mehua, jäätelön ja sipsejä+ karkkia sitten vetivät menemään mielestäni aika paljon - sen ikäiseksi. Nostinkin kipot sitten vähän ajan kuluttua ylemmäs että muut saa sieltä otettua mutta meidän lapsille riittää jo (meidän tytöt olivat pienimmät vieraat, kohta 1v10kk). Muut sitten tuntuivat ihmettelevän että miksen anna heidän enää syödä sipsejä (siis ihan tavallisia, ei mitään lasten sipsejä) ja muita herkkuja. Ajattelin heti että olenko tiukkis kun en anna alle 2-vuotiaan vetää suolaisia sipsejä mielin määrin... Miten te muut, saako teidän lapset syödä esim. juuri synttäreillä suolaista ja makeaa miten paljon jaksavat? Kotona en heille tuollaista naposteltavaa anna, joskus ehkä niitä lasten mauttomia maissinaksuja tai kaupasta joskus pikkulaku tai jäätelöä. 