Taapero puree

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aijai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aijai

Vieras
Taapero keksi joskus yli kuukausi sitten alkaa usein puremaan mua. Olen joka ikinen kerta kieltänyt, laskenut pois sylistäni ja torunut, mutta taapero vaan naureskelee ja jatkaa puremista. En oikein tiedä, mitä tähän pitäisi keksiä avuksi. :( Onko kellään kokemuksia asiasta ja hyviä vinkkejä tuohon?

Minkä ikäinen ymmärtää syy-seuraus -juttuja? Meidän 1½v puree joskus huomionhakuisesti (esim. jos olen puhelimessa), ymmärtäisköhän tuon ikäinen jo jäähyt?

[QUOTE="nuu";24317738]Minkä ikäinen ymmärtää syy-seuraus -juttuja? Meidän 1½v puree joskus huomionhakuisesti (esim. jos olen puhelimessa), ymmärtäisköhän tuon ikäinen jo jäähyt?[/QUOTE]

Meillä ei niinkään hae huomiota, koska pidän poikaa muutenkin jo sylissä ja hän on enemmänkin innoissaan tai onnessaan ja sitten puree.

1,5 vuotias puree ja usein, mutta ei tee sitä ilkeyttään, on vaan jotenkin saanut päähänsä että se on tosi hauskaa, kikattaa nauraa ja hyökkää kimppuun, jos otan syliin rauhoittumaan rauhoittuu, mutta sitten kun lasken pois tulee heti uudestaan kimppuun. tekee sitä aikansa ennenkuin kiinnostuu jostain muusta.

Ei auta kiellot, jäähyt, torumiset, huomioimatta jättäminen tai mikää

Yhteistyössä