taapero joi kahvia, haittaa?

  • Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti
apua, alle vuosikas söi kaninpapanan, imeskeli koiranpaskaa rattaiden renkaista, söi lunta (ei sitä keltaista) tässä syksyn mittaan, ei kuollut... ei ole haittaa ja minkäs teet, soitat mykytyskeskukseen?
 
Ei sille lapselle mitään tapahdu vaikka kahvia hörppäs. Jos on vähän virkeämpi hetken tai masu menee löysälle niin viimeistään huomenna on oma itsensä. Tuskin näitäkään tulee ellei koko mukillista juonut. No hätä.
 
No ei kai se hahvi nyt mitään tappavaa myrkkyä ole? Juot sitä itsekin. Voihan se olla, että unenpäästä on vaikea saada kiinni tai jotain, mutta ei se lapi siihen KUOLE. Joskus olen antanut oman taaperon maistaa lusikalla kahvia ihan luvan kanssa... Hengissä edelleen.
 
"vieras"
meillä juo 2,5-vuotias päivittäin hieman kahvia, isoveljensä juonut samanikäisestä eikä ainakaan vielä liki parikymppisenä ole mitään haittavaikutuksia ilmennyt... :)
 
"apua"
no hyvä hyvä. mä ajattelin että siitä ei olisi haittaa mutta mies sai mut ihan hysteeriseksi ku sätti pahasti. oli jopa mieltä että sydärin vois saada.

tuli niin vaan niin paha mieli että ehti hörpätä kupista, vahdin koko ajan mutta kerkesin pari sekuntia katsoa muualle kun lapsi ehti napata kupin pöydältä.
 
"vieras"
Eipä tuo yksi kerta vaarallista ole. Jos olisi ollut kuumaa kahvia, niin sitten siinä olisi voinut käydä huonosti. Minä olen itse juonut kahvia ihan pienestä saakka ja hyvin olen selvinnyt.
 
"näin on"
[QUOTE="vieras";25397347]Eipä tuo yksi kerta vaarallista ole. Jos olisi ollut kuumaa kahvia, niin sitten siinä olisi voinut käydä huonosti. Minä olen itse juonut kahvia ihan pienestä saakka ja hyvin olen selvinnyt.[/QUOTE]

kuuma kahvihan on tunnetusti tappavaa myrkkyä !
 

Yhteistyössä