täältä pahamieli ja peräpukamat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedän kaiken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tiedän kaiken:
eikun oikeesti puhuen jos joku täältä kyselee neuvoa.kellä raskaupulmaa,kellä lastenkasvatus hukassa niin mammojen lynkkausjoukko valmis

Välillä täältä onneks saa ihan hyviä vinkkejä- kannattaa kasvattaa sitä paskasuodatinta
Aina jollain on huono päivä ja pitää alkaa päätään aukoo :/

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
eikun oikeesti puhuen jos joku täältä kyselee neuvoa.kellä raskaupulmaa,kellä lastenkasvatus hukassa niin mammojen lynkkausjoukko valmis

Välillä täältä onneks saa ihan hyviä vinkkejä- kannattaa kasvattaa sitä paskasuodatinta
Aina jollain on huono päivä ja pitää alkaa päätään aukoo :/

Näin kivalla säällä ei voi olla pahalla päällä... :D

no monilla tuntuu olevan kilon kurkku persuksissa aina.juu ihaan mukavaakin jutustelua täällä on mutta mammt olevinaan niiiiiin täydellisiä välillä
Mun muistaakseni se oli sellainen pieni suolakurkku :| Eikä sekään ollut palstalaisen vaan sen miehen hanurissa. Jurppiihan se tietysti palstailijaakin, jos ukolla on suolakurkku peräsuolessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
no monilla tuntuu olevan kilon kurkku persuksissa aina.juu ihaan mukavaakin jutustelua täällä on mutta mammt olevinaan niiiiiin täydellisiä välillä
Mun muistaakseni se oli sellainen pieni suolakurkku :|

katsopas tarkemmin.kyllä se kilon on

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mun muistaakseni se oli sellainen pieni suolakurkku :| Eikä sekään ollut palstalaisen vaan sen miehen hanurissa. Jurppiihan se tietysti palstailijaakin, jos ukolla on suolakurkku peräsuolessa.

:laugh: :laugh: :laugh: