T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Höh! Mistäs nyt tuulee...?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiedän kaiken:eikun oikeesti puhuen jos joku täältä kyselee neuvoa.kellä raskaupulmaa,kellä lastenkasvatus hukassa niin mammojen lynkkausjoukko valmis
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja tiedän kaiken:eikun oikeesti puhuen jos joku täältä kyselee neuvoa.kellä raskaupulmaa,kellä lastenkasvatus hukassa niin mammojen lynkkausjoukko valmis
Välillä täältä onneks saa ihan hyviä vinkkejä- kannattaa kasvattaa sitä paskasuodatinta
Aina jollain on huono päivä ja pitää alkaa päätään aukoo :/
Mun muistaakseni se oli sellainen pieni suolakurkku :| Eikä sekään ollut palstalaisen vaan sen miehen hanurissa. Jurppiihan se tietysti palstailijaakin, jos ukolla on suolakurkku peräsuolessa.Alkuperäinen kirjoittaja tiedän kaiken:no monilla tuntuu olevan kilon kurkku persuksissa aina.juu ihaan mukavaakin jutustelua täällä on mutta mammt olevinaan niiiiiin täydellisiä välillä
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mun muistaakseni se oli sellainen pieni suolakurkku :|Alkuperäinen kirjoittaja tiedän kaiken:no monilla tuntuu olevan kilon kurkku persuksissa aina.juu ihaan mukavaakin jutustelua täällä on mutta mammt olevinaan niiiiiin täydellisiä välillä
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mun muistaakseni se oli sellainen pieni suolakurkku :| Eikä sekään ollut palstalaisen vaan sen miehen hanurissa. Jurppiihan se tietysti palstailijaakin, jos ukolla on suolakurkku peräsuolessa.Alkuperäinen kirjoittaja tiedän kaiken:no monilla tuntuu olevan kilon kurkku persuksissa aina.juu ihaan mukavaakin jutustelua täällä on mutta mammt olevinaan niiiiiin täydellisiä välillä
No en mä nyt kehtaa mennä kenenkään ukon persiiseen katsomaanAlkuperäinen kirjoittaja tiedän kaiken:katsopas tarkemmin.kyllä se kilon on