Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ajattelevaa vai kanssasi samoin ajattelevaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ajattelevaa vai kanssasi samoin ajattelevaa?
Varmaan sekä että. Olen liian realisti nähdäkseni mitään järkeä väitteissä, että mieluummin vaikka down-lapsi kuin empaattisesti vajaa muuten terve lapsi...tai vastaavaa... ja diabeteksesta johtuvat säärihaavat esim. ovat niin kipeitä, ettei kukaan vähääkään ajatteleva halua sellaisia kenellekään, saatikka lapselleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Annipanni:Täällä on paljon enemmän ajattelevia ihmisiä kuin vauva-lehden vastaavalla palstalla!
Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ajattelevaa vai kanssasi samoin ajattelevaa?
Varmaan sekä että. Olen liian realisti nähdäkseni mitään järkeä väitteissä, että mieluummin vaikka down-lapsi kuin empaattisesti vajaa muuten terve lapsi...tai vastaavaa... ja diabeteksesta johtuvat säärihaavat esim. ovat niin kipeitä, ettei kukaan vähääkään ajatteleva halua sellaisia kenellekään, saatikka lapselleen.
Enkä minä. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:No, mä en kyllä edes halua samaan kokoonpanoon kuulua..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Kyllä mä pidän empatiakyvyttömyyttä tai vajavaista empatiakykyä pahempana asiana, ihan kanssaihmistenkin kannalta, kuin downia tai muita fyysisiä sairauksia. Psykopatia ja empatiakyvyttömyys on ehkä ihmiselle itselleen helpompaa. Mutta onko se sitä muille.
Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Varmaan sekä että. Olen liian realisti nähdäkseni mitään järkeä väitteissä, että mieluummin vaikka down-lapsi kuin empaattisesti vajaa muuten terve lapsi...tai vastaavaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:*jatkaa ei minkään ajattelua*
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mä luulen, ihan oikeasti, että down-lapsen äitinä pääsee helpommalla kuin vaikkapa narsistisen ja väkivaltaisen lapsen äitinä. Henkisesti ainakin.
Ja jos pitäisi valita down-lapsen & koulusurmaajan väliltä, niin mulle se down, kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja M:Joopajoo. Ap:n ketju päivähoitomaksuista ja pillupakolaisista näytti jo hänen todellisen karvansa..