Täällä tahkotaan äitipuolista mutta entäs ne isäpuolet..??

Riipputisurupuska

Aktiivinen jäsen
08.05.2005
1 178
0
36
..ja elämä "uuden" isäpuolen avo tai avioliiton kautta??
Kuis on onnistunut tai miten oma lapsuus mennyt uusissa kuvioissa??
kaikki eivät ole niitä pahoja isä tai äitipuolia ja monesti saattavat tuoda oman balanssinsa lapsen kasvuun... ;) ;)
Kerron joskus tarinan jos jotakuta kiinnostaa....

Niimpä, aina noita uusia puoliskoja haukutaan ja vanhoja siinä sivussa mutta meikällä ei ole omasta uudesta(joka onkin toinen juttu...) eikä ns.isäpuolestakaan pahaa sanottavaa..
Ns.isäpuoli sillä että äiti ei mennyt naimisiin asti mutta sai hänen kanssaan pikkuveljeni ja yhdessä olivat 25v.
Mies muisti aina meitä naisiakin synttäreillä, kuljetti harrastuksissa jos ehti. Koskaan en tuntenut etten kelpaisi hänelle ja hänellä oli sentään jo aiempikin lapsi ennen veljeäni.
Tasapainottavaa oli myös se että hän on absolutisti ja ihminen jonka kautta opin että miehiinkin voi luottaa. Oma isäni on taas alkoholisti ja lupaukset olleet sitä luokkaa että tuuli huulia liikuttaa eikä mihinkään voi luottaa eli aina on vaarassa että viimeisetkin killingit menevät kurkusta alas...Toisaalta oli pienenä mukavaa tulla kahden iskän lellimäksi...
Vaikka isäpuolenikin tekikin vanhoilla päivillään oharit äidille juostenvieraissa ja löytäen sieltä uuden emännän en ole silti voinut häntä vihata tai olla katkera en edes äidin puolesta. Eihänhän hän minua pettänyt enkä voi toisen puolesta ruveta vihaamaan ja haukkumaan vaikken näitä tempauksia hyväksyisikään. Sitä paitsi hän on vielä yhden lapseni kummi joten eiköhän yhteydet vielä säily... :D :D

Niin, meillä on tilanne että minulla on uusi aviomies, kaksi lasta edellisestä suhteesta ja nyt odotan yhteistä lasta. Elämä ei ole ollut ihan mutkatonta, uuden miehen on vaikea sulattaa sitä, että minulla on lapsia jonkun muun miehen kanssa ja se näkyy hänen suhtautumisessan lapsiini.. Aluksi ei ollut pitkään aikaan mitään ongelmia, mutta ajan kuluessa on hänessä ilmennyt tälläisiä piirteitä. Hänen mielestään mm. lapset saavat kaikki peräksi ja varsinkin 5 vuotias tyttö ärsyttää häntä. Miehellä on kyllä ikää vasta 24-vuotta, ja on luonteeltaan helposti suuttuva. Toivottavasti iän myötä luonne tasoittuu! Koita siinä sitten olla kahden tai kolmen uhmaikäisen välissä! täytyy koittaa itse pitää hermot kurissa...

Yhteistyössä