Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Pakko myöntää, että muutamissa noita aiheita koskevissa keskusteluissa olen ollut mukana, saman varmaan myönnät sinäkin? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mä en ole yhtään kärtty.
Vaan kauhean väsy. *haukottelee laukaluunsa sijoiltaan*
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mä en ole yhtään kärtty.
Vaan kauhean väsy. *haukottelee laukaluunsa sijoiltaan*
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Onks kaikilla menkat vai mikä mättää? Nykyään tapellaan aina. Ennen sentään tapeltiin vaan musta: ketjukaupalla.Mutt nykyään ei tarvii sanoa kun päiväkoti tai kuoma tai lähiö tai tytsi niin johan on riita pystyssä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Onks kaikilla menkat vai mikä mättää? Nykyään tapellaan aina. Ennen sentään tapeltiin vaan musta: ketjukaupalla.Mutt nykyään ei tarvii sanoa kun päiväkoti tai kuoma tai lähiö tai tytsi niin johan on riita pystyssä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:meillä kaikilla on yhtä aikaa ku ollaan niin läheisii :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:meillä kaikilla on yhtä aikaa ku ollaan niin läheisii :saint:
Niin sen on pakko olla. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Monia ärsyttää toisten haukkuminen. Kuten esim. tytsin haukkuminen.
Se, että jollakin ei ole lapsia, ei tee hänestä ollenkaan huonompaa lastenkasvatuksen suhten. Monesti paremman.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen emäntä::saint: mää olen yhtä pirullinen aina![]()
![]()