Täällä on kärttystä väkeä, tänäänkin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Onks kaikilla menkat vai mikä mättää? Nykyään tapellaan aina. Ennen sentään tapeltiin vaan musta: ketjukaupalla. :D Mutt nykyään ei tarvii sanoa kun päiväkoti tai kuoma tai lähiö tai tytsi niin johan on riita pystyssä. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Onks kaikilla menkat vai mikä mättää? Nykyään tapellaan aina. Ennen sentään tapeltiin vaan musta: ketjukaupalla. :D Mutt nykyään ei tarvii sanoa kun päiväkoti tai kuoma tai lähiö tai tytsi niin johan on riita pystyssä. :laugh:

No ei tarvi montaa kärtyistä, kun se jo tarttuu ja alkaa leviämään. Jos ei nyt itse pahantuulisuus tartu, niin aika kärjekkäitä viestejä se kuitenkin aiheuttaa, kun vastailee noihin jo valmiiksi kärjekkäisiin viesteihin.

Monia ärsyttää toisten haukkuminen. Kuten esim. tytsin haukkuminen.
Se, että jollakin ei ole lapsia, ei tee hänestä ollenkaan huonompaa lastenkasvatuksen suhten. Monesti paremman.

Minä huomasin eilen että oli kärttysää porukkaa...Tänään ei VIELÄ ole porukka kovin hyppinyt toisten silmille... =( Eilen jäi jossakin yhteydessä sen fjongan sanomiset/kirjottamiset mieleen...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Monia ärsyttää toisten haukkuminen. Kuten esim. tytsin haukkuminen.
Se, että jollakin ei ole lapsia, ei tee hänestä ollenkaan huonompaa lastenkasvatuksen suhten. Monesti paremman.

joo mekin oltiin mieheni kanssa oivia kasvattajia ennen kuin saatiin muksu :laugh: :laugh: :laugh: kyllä on joutunut vetämään takaisin monta asiaa nimimerkillä "kyllä siperia opettaa" :saint:

Voi ei, mie ainaki taijan olla väsyny... Luin ensin, että heti on rinta pystyssä. Mietin ja pohdin aikani, että onkohan tuo nyt joku uus versio sanonnasta rinta rottingilla tms... Ja mietin miten voi olla vaan toinen rinta pystössä... :snotty: Pitänee harkita uutta harrastusta, oon kuullu nimittäin, että se nukkuminen on ihan mukavaa ja helpottaa tähän väsymykseenki...

Sitä mä vaan en ymmärrä, miksi täällä ei saa kysyä enää mitään...

Mä olen kysynyt vuorokauden aikana ilmeisesti jo kaksi juttua, mitä ei olisi saanut, ja nyt tuolla pari muutakin saa silmilleen samoista aiheista.. :/

Yhteistyössä