Täällä on kamalia ihmisiä(siis 2 plus palstalla)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:
Näinköhän kukaan palstan päänaukojista oikeasti IRL kehtaisi sanoa puoliakaan kommenteistaan toisille ihan kasvotusten. :whistle:

Aivan, tänne on anonyymina niin helppo syytää haukkuja toisten niskaan. Ja oikein etsiä ketjuja missä joku kertoo kurjasta mielestä/kehnosta elämäntilanteesta ja antaa tulla tulikiven katkuista haukkumista. Luulen että tää pahin haukkuja tyyppi on ihan hissukseen IRL :/

Näinköhän kukaan palstan päänaukojista oikeasti IRL kehtaisi sanoa puoliakaan kommenteistaan toisille ihan kasvotusten. :whistle:

Mutta eikö se ole kiva, että edes jossain (olkoonkin sitten vaikka Kaksplussa) voi päteä? :D

Näinpä, ja suurin osa täälläkin päätään aukovista tekee sen harmaana.

entäs mitä mieltä semmoisesta mustasta vakio palstailijasta ,joka tulee oven taakse soittaan suuta kun täällä en edes ilkeesti kommentoin häntä,hänhän pyysi mielipidettä ja tämä on keskustelupalsta....

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:

Näinpä, ja suurin osa täälläkin päätään aukovista tekee sen harmaana.

No tuota tässäki ketjussa on musta päänaukoja, just se joka etiytyy joka ketjuun syytämään pahaa mieltä. Ja suurimmalla osalla harmaista on musta nikki, voi katsoppa olla kiva mustana ja harmaana haukkua.. onpa tietty niitäki joilla on useampi musta nikki toisella kirjoittaa kivoja ja toisella haukkuu ja provoaa :/ sikamaista joka tapauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja hippu:
entäs mitä mieltä semmoisesta mustasta vakio palstailijasta ,joka tulee oven taakse soittaan suuta kun täällä en edes ilkeesti kommentoin häntä,hänhän pyysi mielipidettä ja tämä on keskustelupalsta....

No :o :o oikeesti??

Alkuperäinen kirjoittaja hippu:

Täh? :D

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Totuus voi sattua. Mutta mitä sellaisista asioista edes suuttumaan jotka eivät ole totuuksia. Jos vaikka joku haukkuisi mua niin en suuttuisi koska tietäisin sen olevan väärässä ( Mutta pitäisin sitä vähä-älyisenä ). Kukapa mua täällä tuntisi ja voisi osua oikeaan. Mutta jos mä tekisin jotain väärin OIKEASTI ja joku haukkuisi täällä kun kertoisin asiani.. Niin sittenhän vika olisi mussa eikä siinä haukkujassa.

Näin mäkin ajattelen.

Lisäksi on ihme aloituksia, joissa haukutaan tiettyjä ihmistyyppejä muka vitsin varjolla. Ei kukaan terve ihminen pidä huumorina toisten mollaamista tyyliin 'karsastavat ihmiset on tyhmiä". No, avohoitoviikoista joku taisikin tuolla puhua...

Yhteistyössä