S
Suzyanne
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ..:mua alkaa jo naurattaa ton herra majurin kommentit aina negatiivisiä![]()
Mua ei naurata yhtään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:mua alkaa jo naurattaa ton herra majurin kommentit aina negatiivisiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:Näinköhän kukaan palstan päänaukojista oikeasti IRL kehtaisi sanoa puoliakaan kommenteistaan toisille ihan kasvotusten.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:Näinköhän kukaan palstan päänaukojista oikeasti IRL kehtaisi sanoa puoliakaan kommenteistaan toisille ihan kasvotusten.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:Näinköhän kukaan palstan päänaukojista oikeasti IRL kehtaisi sanoa puoliakaan kommenteistaan toisille ihan kasvotusten.![]()
Näinpä, ja suurin osa täälläkin päätään aukovista tekee sen harmaana.
Alkuperäinen kirjoittaja hippu:entäs mitä mieltä semmoisesta mustasta vakio palstailijasta ,joka tulee oven taakse soittaan suuta kun täällä en edes ilkeesti kommentoin häntä,hänhän pyysi mielipidettä ja tämä on keskustelupalsta....
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Alkuperäinen kirjoittaja ..:mua alkaa jo naurattaa ton herra majurin kommentit aina negatiivisiä![]()
Mua ei naurata yhtään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hippu :juu oikeesti ,en viitsi enempää sanoo ettei tule taas ...ja kyllähän täällä saa kommentoida itsepä kysyy julkisesti mielipiteitä..en ollut edes ilkeä
Alkuperäinen kirjoittaja hippu:entäs mitä mieltä semmoisesta mustasta vakio palstailijasta ,joka tulee oven taakse soittaan suuta kun täällä en edes ilkeesti kommentoin häntä,hänhän pyysi mielipidettä ja tämä on keskustelupalsta....
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Totuus voi sattua. Mutta mitä sellaisista asioista edes suuttumaan jotka eivät ole totuuksia. Jos vaikka joku haukkuisi mua niin en suuttuisi koska tietäisin sen olevan väärässä ( Mutta pitäisin sitä vähä-älyisenä ). Kukapa mua täällä tuntisi ja voisi osua oikeaan. Mutta jos mä tekisin jotain väärin OIKEASTI ja joku haukkuisi täällä kun kertoisin asiani.. Niin sittenhän vika olisi mussa eikä siinä haukkujassa.