Täällä oli se siivousketju. Onko tänään muita laiskimuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masuilija.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, täällä yksi. Tai no laiskuudesta en tiedä, väsyttää ihan kamalasti kun en ole moneen yöhön nukkunut kunnolla ja vauva on päivätkin ollut kiukkuinen (hampaita tulee...) ja mä sain selkäni kipeäksi kun kannettiin yksi painava huonekalu yläkertaan. Valivalivali jne. :D Olis pakko alkaa siivota, ollaan järjestelty huonekaluja ja vaihdettu esim. kaappi hoitopöydän tilalle, niin on mennyt aikaa tavaroroiden järjestelyyn ja siirtelyyn, ja sitäkin pitäisi vielä jatkaa. Ja sit on kaikki tavallinen siivous jäänyt aika vähälle.

Mä taidan aloittaa nyt, ei tässä valmista tule muuten ikinä :D

minen oo vielä päässy ylös, tiskattua olen saanu, mutta porkkanat ja kukkakaali odottais siivoojaansa ja keitteliää, että toi vauveli sais pakkasen taas täyteen sapuskaa :) imuroidakkin sais.

Mä järjestelin kaikkea sekalaista tavaraa paikoilleen, autoin miestä yhdessä sen työjutussa ja aloitin keittiön siivouksen. Ja sain vauvan jatkamaan päikkäreitä, jee :D. Tiskit on koneessa ja kone päällä, pitäis lajitella postit ja muut paperit omiin lokeroihinsa ja muutenkin siivota pöytätasot seuraavaksi keittiöstä, mutta nyt pidän pienen tauon. Otan kahvin mukaan ja käyn viemässä vähän hepoille kuivahtanutta leipää :)

minä sain porkkanat kuorittua ja pilkottua keittymään. Postin kantaja toi paketin jossa oli siskon ostama 6kk lahja pojalle :D Sisko siis pojan kummitäti ja taitaa hemmotella pojan piloille jos puolen vuoden välein satelee lahjoja :D nyt pitäis se kukkakaali pistää keittymään ja sit imuri käteen. Mää en saanut poikaa jatkamaan unia, mutta aika pitkän pätkän tuo jo nukkukin :)

Yhteistyössä