Muita hulluja, jotka lenkkeilee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hullu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hullu"

Vieras
Onkos täällä muita hulluja, jotka lenkkeilee tässäkin lämmössä? Mä kävin tänään tunnin juoksulenkillä ja kyllähän tarkeni. Juomaa oli mukana ja ilman sitä olisi kyllä jäänyt lyhyemmäksi tuo lenkki. Mutta kun vihdoin tuli lämmintä, niin en valita.

Jeps, rullasuksin eilen yli tunnin lenkin. Tuntui mahtavalta lämmin ilma kovassa vauhdissa. Juomapullo vaan ei muistunut mukaan, se vähän ahdisti.. Lähtisin taas tänään, mutta mies on heinänteossa ja lapset jo nukkuu.

Vähintään tunnin lenkki melkein joka päivä jo usean vuoden ajan. Olen pitänyt taukoja ainoastaan kaatosateella tai sairaana ollessani. Näin helteellä juoksen iltaisin. Olenkin kohta lähdössä ja ehdin sopivasti suihkun jälkeen katsomaan fudista.
Saankin syödä ihan mitä vaan ilman pelkoa lihomisesta. Juoksu on minulle elämäntapa.

En helvetissä ainakaan juokse tällaisilla helteillä. Mulle tulee muutenkin huono olo, jos olen liian pitkään kuumassa. Käyn näillä keleillä pyörälenkeillä pää kypärällä suojattuna (sekä kaatumiselta että helteeltä!) ja vesipullo mukana.

Yhteistyössä