J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä yh;22050599:Heh! Jos olet yh, olet myös köyhä eikä sulla ole koulutusta eikä työpaikkaa. Jopas oli hauska päättelyketju!
Terveisin,
erittäin korkeasti koulutettu, (entinen) köyhä ja yh
Eihän "juu" noin sanonut. Vaan että JOS ei ole koulutusta eikä työpaikkaa.Alkuperäinen kirjoittaja köyhä yh;22050599:Heh! Jos olet yh, olet myös köyhä eikä sulla ole koulutusta eikä työpaikkaa. Jopas oli hauska päättelyketju!
Terveisin,
erittäin korkeasti koulutettu, (entinen) köyhä ja yh
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä yh;22050137:Ei pidä paikkaansa. Jos minulla on vara rakentaa lapselleni osakesalkku, on kenellä tahansa. Onnistunut osakesijoittaminen vaatii tosin myös paljon tietoa ja kiinnostusta, jos haluaa päästä kohtuullisille tuotoille eikä tyydy pelkkään 18v houldaukseen.
Alkuperäinen kirjoittaja yksi köyhä;22050107:sehän tässä harmittaa että on köyhän lapsi eikä ikinä mitään perintöä saa ei kovasti innosta olla vanhempien kanssa tekemisissä kun aina joutunut köyhyydestä kärsimään.
Alkuperäinen kirjoittaja yksi köyhä;22050353:No kurjaa on aina pienistä tuloista säästää ikinä ei ole päässyt nauttimaan elämästä kun lapsuus köyhä ja nyt aikuisenakin tiukkaa.
No mutta sun pitäs ehkä laittaa elämänarvot uuteen järjestykseen jos ei pysty elämästä nauttimaan kun ei ole rahaa.Se on tietty eri asia jos näkee nälkää jne. mutta sun tapauksessa ei kuiteska asiat niin pahasti olla.
Menneisyyttäsi et voi muuttaa, tulevaisuuttasi mahdollisesti voit.Alkuperäinen kirjoittaja yksi köyhä;22050728:Nautinkin elämästäni nykyään paljon enemmän kuin silloin lapsena. Meillä se että ei ollut ruokaa lapsena ja että aina oli ulosottomies käymässä ei ollut pahinta mitä meillä oli. Sen sijaan oli kurjinta kun äiti "kauppasi" sossussa jatkuvasti minua pois kotoa koska ei halunnut pitää minua kun oli kuulemma liian köyhää. Siihen aikaan vain 80-luvun alussa ei ollut huostaanottoja ainakaan meidän kylällä vaikka koti olisi ollut kuinka köyhä ja alkeellinen.