Täällä monesti herjataan sitä, kuinka synnyttänyt/ylipainoinen nainen on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mude
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mude

Vieras
"miesten mielestä" tosi yök...siis varmaan näin paasaa lähinnä sellaiset kukkakeppinaiset, joilla on pisiä päässä, luulen...

Minulla on ylipainoa 10 kiloa ja olen synnyttänyt 5 lasta.
En ole siis mikään hoikka, vaan ihan tuhti ja raskausarpiakin löytyy.
Lisäksi rintani ovat eriparia.

Omasta mielestäni olen "en niin hemaiseva", tosin pilkettä löytyy silmäkulmasta yllin kyllin! Lisäksi yksi kohta minussa on sääntynyt (hekottaa): römpsä! Se on kunnossa ja siihen olen itsekin tyytyväinen.

Siis asiaan: mieheni päivittäin kujertelee kyljessäni ja kertoo kuinka olen haluttava, kuinka hän tahtoo minua, kuinka minulla on ihanat muodot (eikä tämä ole mikään vitsi!)...ja seksielämämme on hyvin vilkasta ja ilmapiiri välillämme sisältää jännitystä ja kipinöintiä, useista yhteisistä vuosista huolimatta! Mieheni ei ole lihava, lisäksi hän on ehkä muutenkin "naisten mieleen", ei mikään kuvotus suinkaan...

Tahtoisin vain sanoa niille, jotka mutisevat aiheesta: pitäkää turtsunne kii ja uskokaa jo, et myös ylipainoinen/useamman synnyttänyt voi olla haluttava ja ihana!!;)

*aika turha, mut kuitenkin*

Harvahan sitä pelkkää ulkokuorta jaksaa ihailla ja rakastaa.
Ja mä kyllä uskon että jos sitä on itseensä tyytyväinen ja itsetunto on kohdillaan niin silloin sitä nauttii kyllä elämästäänkin täysin rinnoin. :)

Mut jos taas päivät pitkät valittelee kilojaan tai muita "epäkohtia" niin ei kai sellaista jaksa/halua kukaan kuunnella. Silloin pitäs asialle tehdäkin jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja mude:
"miesten mielestä" tosi yök...siis varmaan näin paasaa lähinnä sellaiset kukkakeppinaiset, joilla on pisiä päässä, luulen...

Minulla on ylipainoa 10 kiloa ja olen synnyttänyt 5 lasta.
En ole siis mikään hoikka, vaan ihan tuhti ja raskausarpiakin löytyy.
Lisäksi rintani ovat eriparia.

Omasta mielestäni olen "en niin hemaiseva", tosin pilkettä löytyy silmäkulmasta yllin kyllin! Lisäksi yksi kohta minussa on sääntynyt (hekottaa): römpsä! Se on kunnossa ja siihen olen itsekin tyytyväinen.

Siis asiaan: mieheni päivittäin kujertelee kyljessäni ja kertoo kuinka olen haluttava, kuinka hän tahtoo minua, kuinka minulla on ihanat muodot (eikä tämä ole mikään vitsi!)...ja seksielämämme on hyvin vilkasta ja ilmapiiri välillämme sisältää jännitystä ja kipinöintiä, useista yhteisistä vuosista huolimatta! Mieheni ei ole lihava, lisäksi hän on ehkä muutenkin "naisten mieleen", ei mikään kuvotus suinkaan...

Tahtoisin vain sanoa niille, jotka mutisevat aiheesta: pitäkää turtsunne kii ja uskokaa jo, et myös ylipainoinen/useamman synnyttänyt voi olla haluttava ja ihana!!;)

*aika turha, mut kuitenkin*

Ihana teksti :D

olen kanssasi täysin samaa mieltä, mun ukkoa ei lisäkilot oo haitannu, tykkää muodoista (ja niitä on) ja peiton alla on vilkasta - lapset ja arki joskus verottavat sänkyelämää, mutta nämä lomakaudet on sitten yhtä menoa sillä saralla

Samaa mieltä. Ja päinvastoin, mun mielestä vasta lasten saatua puolisot voivat löytääkin sen todellisen rakkauden väliltänsä! Siihen rakkauteen ja tunteisiin vasta onkin ihana kaiken nuoruuden huuman jälkeen vajota :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen kanssasi täysin samaa mieltä, mun ukkoa ei lisäkilot oo haitannu, tykkää muodoista (ja niitä on) ja peiton alla on vilkasta - lapset ja arki joskus verottavat sänkyelämää, mutta nämä lomakaudet on sitten yhtä menoa sillä saralla

peesiin hyppään

Meillä samoin kuin ap:llä. Mieheni tykkää todella muodoistani, vaikka itse väliin hermostunkin, kun on niin "lyllerö" olo. Olen kylläkin täysin normaali painoinen, vaikka paino on vuodessa noussutkin lähemmäs 10kg. Ehkä olin hieman alipainon puolella viime kesänä ;) Sänkyelämä on todella vilkasta ja vireää ;) ;) Ja rakkaus senkun kukoistaa :) :) :)

Kyllä se on totta, osa miehistä tosiaan pitää enemmän pyöreistä kuin laihoista. Naiset itse kyttäävät omia ja valitettavasti toistenkin kiloja, välillä tuntuu että vähän sairaankin kilpailuvietin vallassa (se joka on laihin, on paras).

10 kiloa onkin vielä ihan ok, monelle ne muutamat ylimääräiset kilot ehdottomasti sopiikin. mut en kyllä ymmärrä vaikkapa 30 kilon ylipainoa, varsinkin jos selitellään kuinka monta lasta on tehnyt. ei liity asiaan oikeastaan mitenkään.
mulla on n.7kg "liikaa" mutta se on kuitenkin niin vähän, että en ota siitä stressiä. onpahan ainakin tissiliiveissä täytettä ihan omasta takaa :D

Totta, toinen nainen on toiselle naiselle susi! Jos ei näkisi koko ajan MUKA itseään kauniimpia/laihempia naisia ympärillään, voisi hyvinkin pitää itseään maailman kauneimpana. Tai ei sittenkään, nainen on nainen ;) Mutta kyllähän se on niin, että kauneus on katsojan silmissä! Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä, eikös se niin mee. Itse olen pieni ja laiha, mutta minusta jokainen ihminen on kaunis. Ja todella tyhmää sanoa aina että synnyttäneet naiset on lihavia/läskejä joilla paljon raskausarpia. Onpa niitäkin naisia jotka eivät yhtäkään synnyttäneet, silti näitä kiloja löytyy. Tietääpä ainaki mistä ne kilot on peräisin; suurimmasta rakkaudesta ikinä ;)

Tarkoitukseni ei ole mollata ketään, olen huono tuottamaan lauseita. Siitä syystä teksti saattaa olla vähän sekavaa :whistle:

Yhteistyössä