T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vaihdatko hyväpalkkaiseen IT-alan johtotehtävään? Alkaa nimittäin kohta haluta meikäläinen jonkinlaista downshiftingiä...
IhmeTietäjän kysymyksestä tuli mieleeni kysyä, että sanotko nykyään olevasi työttömän sijaan downshiftaaja?
Perheestä olen onnellinen muuten en.Miksi olet työtön?Kukaan ei halua palkata,heikkolahjaista ihmistä.
Millainen perhemuotosi on?Naimisissa.
Mikä olet ammatiltasi?Ei ammattia
Onko sinulla sairauksia?On,muutama.
Asumismuotosi?Omakotitalo
Omistatko mitään?En joskus olen omistanut.
Oletko onnellinen?
Mitä teet päivisin?
Alkuperäinen kirjoittaja täällätoinen;26105111:Minäkin olen työtön, tosin olen ollut vasta pari vuotta. Ikää 25 v. Ärsyttää kun ihmiset luulee että sitä on huvikseen työtön. Karu totuus vain on että töitä en saa mistään. Olen hakenut jokaikistä työpaikkaa minkä olen netistä/lehdistä huomannut. Työkkäristä pyysin apua, mutta ne nauroivat minut ulos. En enää tiedä mitä tekisin.
Opiskelu?Alkuperäinen kirjoittaja täällätoinen;26105111:Minäkin olen työtön, tosin olen ollut vasta pari vuotta. Ikää 25 v. Ärsyttää kun ihmiset luulee että sitä on huvikseen työtön. Karu totuus vain on että töitä en saa mistään. Olen hakenut jokaikistä työpaikkaa minkä olen netistä/lehdistä huomannut. Työkkäristä pyysin apua, mutta ne nauroivat minut ulos. En enää tiedä mitä tekisin.
Alkuperäinen kirjoittaja työtön;26105069:Perheestä olen onnellinen muuten en.
Alkuperäinen kirjoittaja täällätoinen;26105111:Minäkin olen työtön, tosin olen ollut vasta pari vuotta. Ikää 25 v. Ärsyttää kun ihmiset luulee että sitä on huvikseen työtön. Karu totuus vain on että töitä en saa mistään. Olen hakenut jokaikistä työpaikkaa minkä olen netistä/lehdistä huomannut. Työkkäristä pyysin apua, mutta ne nauroivat minut ulos. En enää tiedä mitä tekisin.
Alkuperäinen kirjoittaja työtön;26105148:Joo ei työkkäristä mitään apua saa. Minun ei kovin usein siellä tarvitse käydä,pitävät toivottomana tapauksena. Itse haen paikkoja.
Oletko ammattivalittaja eri nikillä?
Alkuperäinen kirjoittaja työnantaja;26105152:Mulla on ollut työpaikka auki viime kesästä saakka, eipä ole löytynyt yhtään täyspäistä hakijaa.
Siis mitä siellä työkkärissä sit sanottiin? Nauroivat ulos? en voi ymmärtää.