tää tarvis ystävän :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blingling ei pääse kirjautumaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuulostipa kommentit tosi tutuilta...puistoonkin kun menee, niin siellä on jo valmiit mammaporukat ja ystäväpiirit, uusia ystäviä eivät kaipaa eivätkä halua edes tutustua. Yksikseen saa olla:(

Mulle taas kaikki tulee aina hölöttää, kauppareissuillakin äidit kävelee vieressä ja juttelee.. Mut mä aattelen aina et ei ne oikeasti muhun halua tutustua, luulevat vaan haluavansa. Tekis niin mieli joku kerta kysyä joltakulta että jos vaikka pihalle osuttais samaan aikaan, mut en vaan voi :(

Puistossa menen aina sinne missä ei oo muita, tai ehkä 1 tai 2 äitiä lastensa kaa... Aina mulle tullaan juttelemaan. Mutta en vaan jotenkin osaa kysyä et jos osuttais joku toinenkin kerta samaan aikaan. Yritän olla vastaamatta pitkästi tai lastani ylistäen jos jotain kysytään. Ja aina mulle kuitenkin tulee sellanen tunne että tein taas jotain väärin.

Kavereita kaipaisin enemmänkin, mutta meen kuitenkin aina karkuun jos joku yrittää tehä tuttavuutta :laugh:

:attn: Täällä olisi kans yhden lapsen äiti pk-seudulta, joka ilmottautuu yksinäiseksi. Meijän poika on tarhassa päivät. Mutta viikonloput ja illat ollaan kotosalla kun ei tonne yksikseen tule lähdettyä...laittakaapi yksäriä jos joku olis täältä päin :)

Yhteistyössä