tää tarvis ystävän :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blingling ei pääse kirjautumaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blingling ei pääse kirjautumaan

Vieras
Miten voi kotiäiti saada uusia ystäviä?!

Ollaan käyty lasten (4v ja 1v) kanssa avoimessa päiväkodissa, siellä tuntuu äidit olevan niin sisäänpäin lämpiäviä,että yksikseni olen istuskellut, vähän tuhahtavat jos koittanut jotain sanoa.
Puistossa ei ole koskaan ketään siihen aikaan, kun me sinne ehditään, ja jos on, ei sieltäkään saa jutukaveria.

Harrastuksia ei nyt tällä hetkellä ole lapsilla, kerhossa käy vanhempi, mutta eipä sielläkään ehdi jutella muitten äitien kanssa kun lapset vaan äkkiä kopataan mukaan.

mä olen niin yksinäinen :(

höh, liian kaukana. se on niin hankalaa näin aikuisena enää saada ystäviä niinkuin lapsena.
kerhoissa ja sun muissa kun tuntuu ettei kukaan hae edes ystävää ja puistoissa ei kukaan yritä edes tutustua.. sitten kun kaikilla tuntuu olevan niin paljon "vaatimuksia" minkälainen ihminen, vaik ohan se toisaalta hyvä et ois suht samantyyppiset ihmiset et juttu luistais ja silleen..

Alkuperäinen kirjoittaja blingling ei edelleenkään pääse kirjautumaan :@:
kuopiossahan myö asustellaan

No hitsin pimpulat...
Meistä olisit saanut puisto kaverin varmasti,mutta matkat kyl kävis ylivoimaseksi ku asutaan pääkaupukiseudulla :(
Toivottavasti lähempää löytyy kavereita puistoihin yms.

Mä kanssa kaipaan ystävää, täälläki on piiri pieni pyörii, kun en kestoile, imetä ja mulla sattuu olemaan yksi lapsista liikuntavammainen niin...
Täällä ei ole perhekerhoa, olen todella yksinäinen.

täällä kaksplussassa tuntuu olevan paljon ystäviä vailla mut ei näytä kellekään niitä löytyvän..

ootko laittanut tonne uusia ystäviä/tapaaminen palstalle viestiä???

tosin eipä sieltäkään kyllä näytä löytyvän..

Miksi ihmiset eivät vain voisi tokaista toiselle suoraan et "hei, mä oon Pirkko, eikö kokeiltais tulisko meistä ystäviä?". Ja sit kokeiltais, kyläiltäis jne. tuleeko sitä toisen kanssa miten juttuun. Eipähän tarvitsis ihmisten ihmetellä että mitähän se toikin tossa sönköttää.

oon huudellu ennnekin, mut tuntuu et kaikki ystävää kaipaavat on joko ihan etelä-suomesta tai sit pohjosesta :( mä oon kuopion ainut yksinäinen :'(
mut saa mulle laittaa yv muutkin kauempaakin jos haluaa vaikka mesessä jutustaa tai sähköpostia laittaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja täällä:
Mä kanssa kaipaan ystävää, täälläki on piiri pieni pyörii, kun en kestoile, imetä ja mulla sattuu olemaan yksi lapsista liikuntavammainen niin...

Ei ne kerhot auta, jos siellä olevat äidit eivät halua tutustua uusiin ihmisiin vaan pyörivät omissa ennestään tutuissa piireissään.

kaipaan ystäviä,ei musta oo lähtemään mihinkään kerhoihin,tyttö on tarhassa ja mä töissä päivisin mut silti olis kiva et joku joskus tulis vaikka kahville.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ....:

Ei ne kerhot auta, jos siellä olevat äidit eivät halua tutustua uusiin ihmisiin vaan pyörivät omissa ennestään tutuissa piireissään.

Totta ei auta, mutta edellisellä paikka kunnalla oli todella yksinäinen ennen lapsi, mutta lasten myötä kun aloin käydä puistossa ja perhekerhossa sai ainakin juttu kavereita, en mitään kyläily seuraa, mutta aikuista seuraa aamun ulkoilun ajaksi :-) Täällä kun ei puistoissa käy ketään :-/

Alkuperäinen kirjoittaja ....:

mä olen nykyään aika huono noihin kerhoihin edes lähtemään, kun tulee ulkopuolinen olo ja vilkuilen vaan kelloo et koska täältä pääsee pois :ashamed:

mulla oli ihan samanlaista silloi, kun lapset oli pieniä. jotain sanoja puistossa vaihdettiin. eikä nuita kavereita ole kyllä vieläkään. miksihän me suomalaiset ollaan niin yksin, siis osa meistä? musta ainakin tuntuu, että kaikilla muilla on jo niin paljon kavereita, ettei ne tarvitse mua mihinkään. ei tunnu ketään kiinnostavan. ois kyllä kiva joskus kyläillä vaikka jossain, kun ei ole noita sukulaisiakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi ihmiset eivät vain voisi tokaista toiselle suoraan et "hei, mä oon Pirkko, eikö kokeiltais tulisko meistä ystäviä?". Ja sit kokeiltais, kyläiltäis jne. tuleeko sitä toisen kanssa miten juttuun. Eipähän tarvitsis ihmisten ihmetellä että mitähän se toikin tossa sönköttää.

mä oisin heti valmis kokeileen jos joku ehdottais :D mut vähän tuntuu et itellä ei ois uskallusta ite ehottaa ihan noin suoraan. pelkään et ne katsois ihan kierroon et mikäs hullu tuokin on ku tuppaa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja dd:
mulla oli ihan samanlaista silloi, kun lapset oli pieniä. jotain sanoja puistossa vaihdettiin. eikä nuita kavereita ole kyllä vieläkään. miksihän me suomalaiset ollaan niin yksin, siis osa meistä? musta ainakin tuntuu, että kaikilla muilla on jo niin paljon kavereita, ettei ne tarvitse mua mihinkään. ei tunnu ketään kiinnostavan. ois kyllä kiva joskus kyläillä vaikka jossain, kun ei ole noita sukulaisiakaan.

Just noin se on, kaikilla muilla tuntuu kavereita jo olevan niin paljon, ettei viitsi itseään tuputtaa, niin kuin eräs kirjoittaja ehdotti...jotenkin noloa alkaa kerjäämään seuraa...

Alkuperäinen kirjoittaja dd:

siis ihan just tältä tuntuu!

Yhteistyössä