Tää se päivä on....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Huh, mulla genitaalilävistys, mutta en ikinä uskaltaisi ottaa muualle, esim kieleen tai huuleen, sattuu varmaan SIKANA :x

Kieleen en miekään ikinä ottas *huih* Tästä en osaa sanoa että sattuuko, mut jos sattuu iin sehän kestää vaan sen hetken...

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Huh, mulla genitaalilävistys, mutta en ikinä uskaltaisi ottaa muualle, esim kieleen tai huuleen, sattuu varmaan SIKANA :x

Kieleen en miekään ikinä ottas *huih* Tästä en osaa sanoa että sattuuko, mut jos sattuu iin sehän kestää vaan sen hetken...

No jomottaahan se varmasti jälkeenpäin, tai ajattele jos siihen osuu joku |O

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:

No jomottaahan se varmasti jälkeenpäin, tai ajattele jos siihen osuu joku |O

Niin no joo jos sillai ajattelee :) Varmasti jomottaa...

Ei munkaan henkilökohtaisia suosikkeja noi lävistykset ole, mutta hyviä puolia niissä on se, että joku nappi nenässä on välillä joillain ihan nätti ja lävistyksen saa kuitenkin aina helposti pois toisin kuin tatuoinnin.

Pena vois kyllä vähän rajottaa tota mielikuvitustaan näin aamutuimaan B) Eiks tää kuiteskin oo perhevoorumi :o

Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:
Ei munkaan henkilökohtaisia suosikkeja noi lävistykset ole, mutta hyviä puolia niissä on se, että joku nappi nenässä on välillä joillain ihan nätti ja lävistyksen saa kuitenkin aina helposti pois toisin kuin tatuoinnin.

Pena vois kyllä vähän rajottaa tota mielikuvitustaan näin aamutuimaan B) Eiks tää kuiteskin oo perhevoorumi :o

Niin niin persevoorumina minäkin olen tätä pitännyt :p

Yhteistyössä