Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:Oliks se sinne alahuuleen tuleva? Muistelin vaan, kun silloin yksi päivä siitä oli jotain puhetta täällä.
Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:Oliks se sinne alahuuleen tuleva? Muistelin vaan, kun silloin yksi päivä siitä oli jotain puhetta täällä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pensku:Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:Oliks se sinne alahuuleen tuleva? Muistelin vaan, kun silloin yksi päivä siitä oli jotain puhetta täällä.
Kyllä, "alahuuleen"
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Huh, mulla genitaalilävistys, mutta en ikinä uskaltaisi ottaa muualle, esim kieleen tai huuleen, sattuu varmaan SIKANA :x
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Huh, mulla genitaalilävistys, mutta en ikinä uskaltaisi ottaa muualle, esim kieleen tai huuleen, sattuu varmaan SIKANA :x
Kieleen en miekään ikinä ottas *huih* Tästä en osaa sanoa että sattuuko, mut jos sattuu iin sehän kestää vaan sen hetken...
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Huh, mulla genitaalilävistys, mutta en ikinä uskaltaisi ottaa muualle, esim kieleen tai huuleen, sattuu varmaan SIKANA :x
Kieleen en miekään ikinä ottas *huih* Tästä en osaa sanoa että sattuuko, mut jos sattuu iin sehän kestää vaan sen hetken...
No jomottaahan se varmasti jälkeenpäin, tai ajattele jos siihen osuu joku |O
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Laitat sitten varmaan kuvan kun oot ottanut..?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Laitat sitten varmaan kuvan kun oot ottanut..?![]()
MEinasin just sanoo samaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:mä en voi jostai syystä sietää lävistyksiä missään :x mut tää onkin mun mielipide ja makuasioista ei voi kiistellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:Ei munkaan henkilökohtaisia suosikkeja noi lävistykset ole, mutta hyviä puolia niissä on se, että joku nappi nenässä on välillä joillain ihan nätti ja lävistyksen saa kuitenkin aina helposti pois toisin kuin tatuoinnin.
Pena vois kyllä vähän rajottaa tota mielikuvitustaan näin aamutuimaan B) Eiks tää kuiteskin oo perhevoorumi![]()