Tää pinnasänky ois ihku!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Enoisvissiinhalunnutkaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mitä ihanaa tossa on? =) siis iahn hyvällä kysyn.
en vaan itse näe tossa mitään varsinaisen ihanaa... jotenkin huoneestakin tulisi "sekava" kun siellä on yksi tollanen soikea,iso huonekalu :D mutta minä oonki minä, outo ja silleen :D

No en pidä minäkään tuosta sängystä. Tavallinen pinnis on ihan ok aikansa ja ajaa saman asian ja sitten junnusänkyä tms. peliin. En usko että kovin moni isompi lapsi haluaisi tuollaisessa sängyssä nukkua.

meidän lapsi ei edes viihtyny pinnasängyssä, vaan otettiin suosiolla viereen nukkuu. onneks oltiin ostettu vain joku halpis pinnis. ja nykyään olen sitä mieltä, että pinnasängyt on turhakkeita, joissa harvat vauvat viihtyy eristettynä. aiheuttaa vain kamalia iltataisteluja, kun vauva ei sinne halua. helpompi ottaa viereen vain.

Me hankittiin tuo esikoiselle ja on ollut nyt jo 4v käytössä ja varmasti vuosia edessä useita. Makuasioista on paha kiistellä, minun makuuni tuo on kaunis. Paljon kauniimpi kuin se brion peruspinnis mikä ostettiin kuopukselle.

Imurointiakaan en pidä sen hankalampana, alkuunhan siinä oli pyörät alla joten sai kätevästi siirrettyä imuroidessa, nyt taas isommasta versiosta täytyy vähän kääntää imurin vartta että saa pyöräytettyä alta kaikki pois.

Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Eikös siinä ole pyörät alla?

ei enää isommalle lapselle
file.php

Meillä oli tuo Stokken Sleepi ja myöhemmin vielä junior-lisäosa, sen jälkeen siirryttiinkin sitten isoon sänkyyn. Ainakin meillä tyttö viihtyi hyvin tuossa sängyssä ja pinnasänkyaikana siinä todellakin oli pyörät alla, joten oli helppo siirrellä.

Yhteistyössä