Tää pimeys väsyttääääää!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haluton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haluton

Vieras
Vaikuttaako teillä muilla tää pimeys mielialaan ja jaksamiseen?? Mulla on koko ajan sellainen tunne, ettei mikään kiinnosta ja mitään jaksaisi. Asiat tekee vaan kun on pakko. Kaipaan niin aurinkoa ja iloista mieltä..... :)
Sit kun on rahakin tiukalla, niin sekin masentaa :(
Tulis jo kevät....

No väsyttäää!!Oli ihanaa kun oli jo vähän aikaa "talvi" mut nyt on niin pimeetä että tuolla kävelee ojaan kun ei erota missä menee tie :( Aamulla väsyttää ihan sikana ja poika on kiukkunen kun ampiainen kun aina on pimeetä eikä koskaan näe leikkiä edes ulkona kunnolla. MÄ HALUUN LUNTA JA AURINKOA!!! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Mielummin pimeetä ja lämpöasteita, kuin lunta ja pakkasta

Mä taas ottasin ennemmin 10-15 asteen pakkasen. Tää kostea muutaman asteen "lämpö" tuntuu kylmemmältä tuulisena päivänä kuin aurinkoisen pakkaspäivän sää. Haluisin hangille kävelemään.. Metsässäkään ei näe kulkea nyt ollenkaan van siellä tulee liukasteltua puunjuuriin ja kastuu vedenpaljouteen.

Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Mielummin pimeetä ja lämpöasteita, kuin lunta ja pakkasta

Mä taas ottasin ennemmin 10-15 asteen pakkasen. Tää kostea muutaman asteen "lämpö" tuntuu kylmemmältä tuulisena päivänä kuin aurinkoisen pakkaspäivän sää. Haluisin hangille kävelemään.. Metsässäkään ei näe kulkea nyt ollenkaan van siellä tulee liukasteltua puunjuuriin ja kastuu vedenpaljouteen.

PEESAAN!!!

Yhteistyössä