sanokaa mulle, että kyllä tää tästä... oikeesti nyt tarvii tsemppiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ohimeneväähän tuo on =)

Ja sanot miehelle että kuule mun tekee nyt mieli valittaa ja sanot kaiken mikä painaa ja sitten sanot että jopas helpotti ja se että autat näissä asioissa niin ei tarvi valittaa ja kerrot myös sen että itse et jaksa/pysty tekemään kaikkea koska perheessä kaikki osallistuu tahtoi tai ei ja että kenenkään tehtävä ei ole perheessä kaikkien jälkien korjaaminen yksin =) ja kerro myös se että olet sanonut asiat niin nätisti kun olet osannut ja että et myöskään aio pitää sisälläsi asioita ettei niistä kasaannu iso möykky jota ei saa enää purettua :/ ja anna vaikka esimerkkikä jokin minkä olet sanonut nätisti ja kerroppa perään se ei nätisti versio niin tajuaa ;)

Mä nyt vaan pohdin, onko vikaa vain mussa itsessäni, miehessä vai molemmissa :snotty:
kukas sen kertois...

KYllä mä itseasiassa oon miehelle sanonutkin pari kertaa, että mä oon tosissaan opetellut sanomaan asioista mitkä mua häiritsee, ja ne yritän sanoa nätisti, mutta sanomatta en jätä ettei jää hautumaan. Kun pienistä asioista kasvaa suuria turhan helposti omassa päässä.

Vaikka myönnän kyllä, että jos mä vaikka viikon ajan olen nätisti jotain pyytänyt tuloksetta, niin kyllä se loppuviikosta alkaa olemaan jo vähemmän nätisti sanottu :D

No siinä tapauksessa kiroat reilusti ja lyöt nyrkin pöytään ja sanot että enää en valita vaan raivoan!! :D Jotta viikko jo odoteltu herran tekevän homman ja ei vaan tapahdu mitään!

Luulis tajuavan mistä kyse :whistle:

Ja tähän sanoisin näin äkkiseltään että vikaa voi mies etsiä peilistä jos vaimo huomauttelee jostain asiasta ja turha sitten tulla miehen sanomaan että vaimo valittaa!

No ehkä toi sun antama esimekrri on vähän syyllistävä? Tai et jos mies kokee sen niin? Eli en saa autokaan rassata, aina pitäis siivota, tyyliin?
Entä jos reilusti sanot, nyt siivotaan? Tai tänään/ huomenna pitää siivota, koska sulle sopii?

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
No ehkä toi sun antama esimekrri on vähän syyllistävä? Tai et jos mies kokee sen niin? Eli en saa autokaan rassata, aina pitäis siivota, tyyliin?
Entä jos reilusti sanot, nyt siivotaan? Tai tänään/ huomenna pitää siivota, koska sulle sopii?

tuo ei käy, koska meillä on pakko siivota päivittäin, jos ei halua hukkua leluihin, koirankarvaan ja hiekkaan... kyllä sen pari-kolme kertaa päivässä saa siivota jos haluaa, että myös näyttää suht siistiltä :)

Niin no saattaahan tuo tosiaan olla niin, että mies kokee syyöksinä vaikken niin tarkoita. tai itse asiassa niin onkin. Vaikka yritän kiinnittää huomioo sanavalintoihin ja äänensävyyn.

Noo... jospa se tästä :)

Yhteistyössä