Tää palsta on oikeesti tosi sairas. Ja koko netti, juu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs

Vieras
Kun eksyin tälle palstalle n. 5-6vuotta sitten, tämä vei minut kokonaan.
Samaistuin tähän porukkaan ihan täysin ja elin ihan tässä maailmassa.
Aikaa tähän upposi hullunlailla.
Jotenkin uskoin täysin, että te olette oikeastikin juuri sellaisia, minkä kuvan teistä täällä saa jne. Teistähän suurin osa esittää hyvinkin täydellistä, on sexyä ja kivaa mammaa, joilla kaikki asiat elämässä on täydellisesti tai ainakin lähes täydellisesti...ahkeruudella ei ole mitään rajaa, hoidatte lapsenne ja lemmikkinne täydellisesti, kaikkien suositusten mukaisesti ja olette suorastaan yli-ihmisiä!
Tähän samastuin ja kun tämä kaikki vei mukanansa, siinä samalla tunsin itseni päivä päivältä kummallisemmaksi, huonommaksi, laiskemmaksi, kelvottomammaksi...koska en tehnyt suinkaan samoja täydellisyyksiä kuin te. Vajosin hyvin syvälle. Luulin, että tämä täällä on normaalia.
Ihmettelin, miksi olen niin epänormaali ja miksi minun on niin paha olla.
Jätin tämän kaiken n.pari vuotta sitten ja aloin pikku hiljaa saada taas kiinni Oikeasta elämästä...opin pikkuhiljaa tajuamaan, mitä se NORMAALI elämä on ja mitä PASKAA tämä täällä on!
Nyt olen päivä päivältä enemmän sinut oman itseni ja elämäni kanssa ja nautin joka hetkestä, elän TAVALLISTA elämää ja tämä on ihanaa.
Perseeni pyyhin tämän palstan jutuilla ja koko nettimaailmalla.:)
Kaikkea hyvää teille! (Käyn täällä satunnaisesti kurkkaamassa.)

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Täällähän haukutaan ihmisiä sekä silloin kun heillä menee hyvin, että silloin kun menee huonosti.

Jep ja aina on joko liian laiha tai lihava

liian korkeasti tai huonosti koulutettu

imettää liikaa tai liian vähän

huutaa lapsilleen tai on liian lepsu kasvattaja

Niin tai näin, palstan mielestä teet väärin =)

Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Täällähän haukutaan ihmisiä sekä silloin kun heillä menee hyvin, että silloin kun menee huonosti.

Jep ja aina on joko liian laiha tai lihava

liian korkeasti tai huonosti koulutettu

imettää liikaa tai liian vähän

huutaa lapsilleen tai on liian lepsu kasvattaja

Niin tai näin, palstan mielestä teet väärin =)

Niinpä. Ja kun alkaa elää ihan tämän mukaan, voit vain kuvitella, kuinka siinä kohta voidaan...huh. Onneksi pääsin irti tästä paskasta.

tämä on sellanen höpöpalsta.kuka vain voi väittää olevansa niin ja niin täydellinen ja samalla haukutaan muita.sehän oikeastaan merkki siitä että ihmiset eivät ole tyytyväisiä omaan elämäänsä ja pakko sitten nimettömänä aukoa päätään ja olla joka asiassa oikeassa.ei tätä kannata liian tosissaan ottaa :) välillä täällä on ihan hauskoja juttuja joille saa nauraa kippurassa.
hyvä että olet saanut elämäsi kuntoon :heart:

Vittuako sitä ottamaan niin vakavasti. Minä ainakin jauhan mitä sattuu ja harvemmin totta. Tämä on paikka, josta löytää harvoin huumoria, vaikka kyllä tätä voi vilkuilla.

Taidan nyt lähteä pihamaalle masturboimaan, ettei mee koko päivä nysvätessä.

Yhteistyössä