tää palsta on aivan mahtava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ötökkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ötökkä

Jäsen
15.02.2005
154
0
16
just sen takia et ainaku lukee näitä juttuja saa nauraa vedet silmissä! :laugh: nii tyhmiä kommentteja tulee aika moneltakin,ja tarkotan tällä myös niitä yli 20 vuotiaitakin :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: lukekaa oikeesti noi ajatuksen kanssa nii tajuutte miten tyhmältä kuulostaa et "ei voi synnyttää vesialtaassa kun sillon ei voi leikata välilihaa" "ne joilla ei oo leikattu välilihaa nii niillä on löysä" jne....se että täällä on niin hauskoja kommentteja on musta ihanaa...elikkäs kiitos teille kaikille siitä että saatte mut nauramaan :laugh: :laugh: :laugh: :hug: :hug: :hug: :hug:

nii ja vielä se et löytyy tuolta ihan viisaitakin kommentteja...... =) :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2005 klo 12:52 Wilma88 kirjoitti:
Taidat olla aika penu kun tuollaisia tänne kirjoittelet...mietihhän teinimamma mitä suustasi päästät!! :laugh: :laugh: :laugh: :hug: :hug: :hug:
nii ja sulle sit semmonen ET PENTU SANAAN TULEE VÄLIIN T KIRJAIN...SE ON PENTU EIKÄ PENU :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :hug: :hug: :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2005 klo 12:54 ötökkä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2005 klo 12:52 Wilma88 kirjoitti:
Taidat olla aika penu kun tuollaisia tänne kirjoittelet...mietihhän teinimamma mitä suustasi päästät!! :laugh: :laugh: :laugh: :hug: :hug: :hug:
nii ja sulle sit semmonen ET PENTU SANAAN TULEE VÄLIIN T KIRJAIN...SE ON PENTU EIKÄ PENU :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :hug: :hug: :D

no just joo...miksä yrität esittää viisaampaa? kyllä on tullu huomattua että ei ne sunkaan kommenttisi aina ihan järkeviä ole. Ja sitä paitsi mietippäs sinä miksi teet tälläsiä alotuksia ja tartut vielä kirjotusvirheisiin joita varmasti tulee sullekkin.. Ei pahalla mitenkään mutta.... :hug:

oletkos varma että en haukkunut sinua penuksi vaan pennuksi...Ja nyt vasta omalla nikillä äällä taidan olla.....HEHEEEE....Ei vaan ötökkä rulaa eikä me tämän palstan ihmiset viititä toisiamme haukkua!!! B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2005 klo 13:09 ötökkä kirjoitti:
nii ja sulle sinnie....en yritä olla viisaampi.....ja hei sinnie...otappas ripaus huumoria elämään nii paremmin pyyhkii sullakin :hug: :hug: :hug: :hug: tää oli tsoukki koko juttu..... :D :D :D

kyllä mulla huumoria löytyy mutta ei kyllä ehkä ihan samanlaista kun sulla. Varsinki kun tietää että miten tässä osiolla noihin ikä asioihin reagoidaan.....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2005 klo 13:12 sinnie kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2005 klo 13:09 ötökkä kirjoitti:
nii ja sulle sinnie....en yritä olla viisaampi.....ja hei sinnie...otappas ripaus huumoria elämään nii paremmin pyyhkii sullakin :hug: :hug: :hug: :hug: tää oli tsoukki koko juttu..... :D :D :D

kyllä mulla huumoria löytyy mutta ei kyllä ehkä ihan samanlaista kun sulla. Varsinki kun tietää että miten tässä osiolla noihin ikä asioihin reagoidaan.....
oon kyllä varmaan nii tyhmä etten nyt tajunnu mitä tarkotit?voitko selventää? :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2005 klo 13:20 ötökkä kirjoitti:
oon kyllä varmaan nii tyhmä etten nyt tajunnu mitä tarkotit?voitko selventää? :D

[/quote]

siis että meillä on mitä ilmeisemmin vähän erilainen huumorintaju. Ja kun ottaa huomioon ton aloituksesi jossa nauroit vanhojen ja nuorien kommenteille minun mielestä aika ylimielisesti. että siinä kohdin meidän huumorintaju ei kohtaa.

siis TÄH? täällä ensin valitetaan ku vanhemmat käy nuoria äitejä haukkumassa,mutta tää nyt on jo tosi paksua et teinit keskenään tappelee! annatte tosi fiksun kuvan itestänne,että eipä ihme ku teitä täällä käydään moittimassa!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2005 klo 14:56 rita18 kirjoitti:
siis TÄH? täällä ensin valitetaan ku vanhemmat käy nuoria äitejä haukkumassa,mutta tää nyt on jo tosi paksua et teinit keskenään tappelee! annatte tosi fiksun kuvan itestänne,että eipä ihme ku teitä täällä käydään moittimassa!
hei,ei me "teinit" keskenään tapella...ensinnäkin tunnen tuon wilma88 ja tämä on ihan tsukilla koko juttu :D :D :D :D

\

no teitä ja meitä..etkös sinäkin tänne kuuluu. ja tämä tuskin nyt on edes tappelua nähnytkään. fiksuus tästä palstasta on jo ajat sitte menny, mitä tohon tappeluun tulee..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2005 klo 15:10 sinnie kirjoitti:
\

no teitä ja meitä..etkös sinäkin tänne kuuluu. ja tämä tuskin nyt on edes tappelua nähnytkään. fiksuus tästä palstasta on jo ajat sitte menny, mitä tohon tappeluun tulee..
peesaan tätä

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2005 klo 22:37 sinnie kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2005 klo 22:00 rita18 kirjoitti:
kuulun ja en.. annatte vaan tosi fiksun kuvan itestänne! \|O

no hyvä vaan, toivottavasti sinä sitten olet fiksumpi. :whistle:

varmaan ku en täälä ihan vaan leikilläni päätä oo aukomassa.eipä ihme jos jotku 30weet käy teitä täällä säälimässä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2005 klo 17:23 rita18 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2005 klo 22:37 sinnie kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2005 klo 22:00 rita18 kirjoitti:
kuulun ja en.. annatte vaan tosi fiksun kuvan itestänne! \|O

no hyvä vaan, toivottavasti sinä sitten olet fiksumpi. :whistle:

varmaan ku en täälä ihan vaan leikilläni päätä oo aukomassa.eipä ihme jos jotku 30weet käy teitä täällä säälimässä.

no mulle on kuule yks hailee sääliikö mua jotkut 30 veet vai 18 veet. Mulla sattuu oleman muutakin elämää kun tämä palsta.

ja kyllähän sinä itsekkin näytät takertuvan tähän pään aukomiseen.
noh, miten vaan ja jos kerran tapellaan nin samahan se on sitten minkä ikäisten kanssa. Viitateten tohon kun tuolla jossain sanoit että se nyt vielä puuttukin että teinit täällä keskenään tappelee. ihmisiähän ne on nekin joiden kanssa riidellä siinä missä nämä kolkyt veetkin.

ja hyvähän se on toisten fiksuutta tulla arvostelemaan kommenttien perusteella kun niitä ei itse anna muutakun vaan "annatteppa itsestänne tosi fiksun kuvan..."
No mutta se siitä ja tämä on mun mielstä jo aivan turha keskustelu joten hei hei.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2005 klo 08:57 sinnie kirjoitti:
ja kyllähän sinä itsekkin näytät takertuvan tähän pään aukomiseen.
noh, miten vaan ja jos kerran tapellaan nin samahan se on sitten minkä ikäisten kanssa. Viitateten tohon kun tuolla jossain sanoit että se nyt vielä puuttukin että teinit täällä keskenään tappelee. ihmisiähän ne on nekin joiden kanssa riidellä siinä missä nämä kolkyt veetkin.

ja hyvähän se on toisten fiksuutta tulla arvostelemaan kommenttien perusteella kun niitä ei itse anna muutakun vaan "annatteppa itsestänne tosi fiksun kuvan..."
No mutta se siitä ja tämä on mun mielstä jo aivan turha keskustelu joten hei hei.
hei hei :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2005 klo 20:21 rita18 kirjoitti:
jos toi mitä sanoin oli tappelua ni huhuh,mulla myös sattuu muuta elämään löytyä joten enpä jaksa jankata ku et näytä ymmärtävän mitä tarkoin =)

pesaailen ritaa,aikas lapsellista! ei pahalla..

lapsiahan tämä on täynnä koko palsta. ja jos tämäkin keskustelu oltas käyt vaikka tuolla mitäs nyt osiolla niin eihän tämä sitten lapsellista olisi vaan tämä olisi provoilua. täällä vaan haukutaan ja arvostellaan ja jos erehtyy sanomaan eriävän kommentin niin se on lapsellista ja jne. lapsellista on arvostella toista ja olla epäkunnioittava tosia kohtaan.

lapsellista ja lapsellista..ettekö te muuta osaa sanoa...ettekö te kertakaikkiaan osaa pitää päätänne sitten kiinni jos ei mielipiteet miellytä tai. jospa jokainen miettisi omallak ohtaa mikä on lapsellista ja mikä ei.

Yhteistyössä