Tää on vähän kauhee juttu,mut epäilen ,että mies....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pitäskö puhua jolleki?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pitäskö puhua jolleki?

Vieras
Miten tätä nyt selittäis... epäilen jotenkin että mies käyttäs lapsia jotenkin hyväksi? Mietin et meenkö puhumaan johonkin tästä,mut en tiiä jos asia ei olekaan totta.. Poika 4v alkanut käyttäytyyn todella oudosti... nylkyttää itseään ja kuulin kun monesti sanonut että mennään isi sänkyyn:O voikohan olla mahdollista vai kuvittelenko vaan???huhuh....

no monesti kun sanon että lähden kauppaan niin eilenkin kun sanoin tuon nin poika meni isänsä luo ja sano että mennään tuonne sänkyyn,isä' ei snaonut mitään. no siis menee vaikka isän selkään tai mahan päälle istumaan jos isä makaa sohvalla tms..ja siinä silleen nylkyttää... en tiiä'... vai onko sit normaalia.mietin että kysynkö isältä suoraan´ja voisin ehkä ilmeestäkin päätellä sit jtn mut se vois myös sit snaoa että pitää mua sekona:O

[QUOTE="eeee";25208632]Onko pojan alapäässä jälkiä? Punoitusta? Tulehduksia? Oletko jutellut pojan kanssa? Mitä isä sanoo noihin sänkyyn meno pyyntöihin?[/QUOTE]

no joskus on ollu pippelinpää punainen ja sanoo että on kipeä mutta oon pistönyt sen esim,kesällä hikoiulun piikkiin ja sitten pesulla käyttänyt niin se on kaikonnut se punoitus. pkssa sano hoitaja myös nyt syksyllä että poika valittaa pippeliä että on kipiä.

Mun mielestä otat neuvolaan yhteyttä ja poika psykologin tutkittavaksi. Eiköhän niillä ole kostit selvittää tuommoinen asia. En puhuis miehelle mitään, ainakaan nyt.
Ja kotikoneeseen saa semmoisen trackerin, joka selvittää, missä koneella on käyty, vaikka välimuistit ja sivuhistoriat puhdistaakin. Ehdottomasti käy asia läpi pohjia myöten, mutta en kertois, hirveä loukkaus myös isälle, jos on täysin syytön mihinkään.

Kauhea epäilys, mutta pakko lapsen takia selvittää!

No mieshän kieltää kaiken ja sanoo sua hulluksi, sit on kaikki sekaisin eikä paluuta ole ...
Kamala tilanne, miten tuota lähtisi selvittämään? Puhuisin varmaan sen pojan kanssa mutta niin että kyselisin siltä "muina miehinä" asioista joita tekee isin kanssa silloin kun äiti ei ole kotona. Lapset ei keksi seksuaalisia juttuja joten pitäisin kyllä todella huolestuttavana asiana jos kertoisi jotain sänkyjuttuja :(

Voimia!

Ja meillä kyllä isä leikkii lasten kanssa sängyssä, riehuvat ja lukevat ja olevat että yritä sitten erottaa sellainen normaali oleminen siitä vääränlaisesta olemisesta. Koskeeko isä lasta "sinne" .. kyllä lapsi osaa varmaan kertoa?

niin ajattelinkin illalla vähän kysellä kun isä lähtee töihin, en kyllä uskois miehestä sellasta mut jotenkin tullut viimeviikkoje saatossa vahvasti sellainen tunne päähän:/ tai sit ite oon menossa sekasin ku kuvittelen kaikkea...

Mulla oli tilanne sellainen kerran,että lapsen isä syytti mua ,et oisin käyttänyt poikaamme seksuaalisesti hyväksi. Vei pojan psykologeille ja sekoitti 5v pojan pään ihan täysin. Asia tutkittiin,vein itse sen poliiisille ,koska en halunnut ,että isä tekee minusta lapsesta sekaantujaa. Asiaa syyttäjä ei vienyt oikeuteen. Sossut kävi ym ja kauheet puhuttelut. Todella nolo ja häpeä tilanne oli. Isä yritti kaikin keinoin saada lastaan itselee asumaan. Sitten kun asia eteni aivan kauheeksi,rupesi keksimään ties mitä juttuja vielä lisää,että yritin tappaa ym ja kaikkea,lapsen hakkaamista. en enään kestänyt ja annoin pojan lopulta vapaaehtoisesti isälle asumaan,nyt helvetti on loppunut yli puolivuotta saanut rauhassa olla. Tapaan poikaamme jokatoinen vknloppu ja lomilla. Tilasin itselleni jopa ajat lääkäreille ja psykologeille että olenko hullu kun isä niin väittää, en onneksi olut,mutta henkisesti muuten en jaksnut enään isän ja isän äidin kiusaamista, niin olin tyhmä ja luovutin.

Selvitä asiaa ensin vaivihkaa lapselta. Isä tietenkin leimaa sinut hulluksi, eikä myönnä yhtään mitään. Kyllä tuon ikäinen jo osaa kertoa asioita. Älä jätä lapsia enää isän kanssa keskenään. Ilman muuta asia pitää selvittää välittömästi.

Yhteistyössä