Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Ou mai gaad.
FWG on piilopissis :attn:
Mihinkään ei voi enää luottaa :'(
Ole hiljaa nyt ja tarjoa olkapäätäsi! Ei saa lyödä lyötyä!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Ou mai gaad.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Haluaistko puhua asiasta jonkun ammatti-ihmisen kanssa? Mä voisin antaa mun terapeutin numeron...
Tommosesta voi jäädä loppuikäsiä traumoja jos niitä ei tuoreeltaan heti käsittele.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kiitos :hug:
Mun mielestä toi Everytime on niin maan järkyttävä, että alkaa päätä jomottaa jos sen kuulee. Samoin se Slave |O
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kiitos :hug:
Mun mielestä toi Everytime on niin maan järkyttävä, että alkaa päätä jomottaa jos sen kuulee. Samoin se Slave |O
Mä sitäpaitsi yleensä vastustan kaikenmaailman tiluliluslovareita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Ou mai gaad.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Miten toi... Miten sä koit ton asian? Miten olet selvinnyt siitä eteenpäin? Jatkuuko arki ihan normaalisti? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Ou mai gaad.
Anteeksi :ashamed:
Oon vaan NIIN shokissa. Mutta sinä olet tottakai vielä enemmän shokissa.
Jos vain voin jotenkin auttaa... :hug:
Helpottaako, jos kerron omistavani Britneyn Baby one more time-cd:n? Piraatin tosin, Pietarista ostetun kun oli pakko saada 30 levyä kasaan jotta kokonaishinta halpenee, mutta silti. :snotty:
Eikä ole monta päivää siitä, kun huomasin jamittavani N'Syncin tahtiin :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Ou mai gaad.
Helpottaako, jos kerron omistavani Britneyn Baby one more time-cd:n? Piraatin tosin, Pietarista ostetun kun oli pakko saada 30 levyä kasaan jotta kokonaishinta halpenee, mutta silti. :snotty:
Eikä ole monta päivää siitä, kun huomasin jamittavani N'Syncin tahtiin :ashamed:
Helpotti. Kiitos :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Ou mai gaad.
Helpotti. Kiitos :snotty:
Kyllä se vaan kummasti auttaa, kun huomaa ettei olekaan yksin.
Että muillakin on vastaavia ongelmia.
Se häpeän tunne...se, että luulee olevansa ainut...se on jotain aivan kamalaa.
Onneksi palstalta löytyy vertaistukea :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:SANOKAA NYT JOKU MUUKIN ETTÄ TYKKÄÄTTE SIITÄ!!! En voi elää itseni kanssa muuten :snotty: