...mä olen kuunnellut yhtä biisiä radiosta, että onpas hyvä... Alkaa väkisin tanssittaa
Nyt mulle selvisi sitten karu totuus. Mä olen bilettänyt täällä yksinäni Britneyn tahtiin :kieh: |O 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja butukka:mikäs vika ritneyssä on....osaahan se musiikkia tehä!!...ainakin jotku on ihan ok biisuja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:![]()
jos yhtään lohduttaa niin joku kriitikko kirjoitti että Britneyn uusin levy on ehdottomasti neidin paras. Niin kai se biisi on sentään uusimmalta levyltä vai onko se se Oops I did it again B) ?
nii no...ehkä se sit olikin siinä se munkin "lista"Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja butukka:mikäs vika ritneyssä on....osaahan se musiikkia tehä!!...ainakin jotku on ihan ok biisuja![]()
Ai osaa vai? No tää uusin on hyväMuista ei voi sanoa samaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö::hug: :hug: :hug: *repskops*
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:http://www.youtube.com/watch?v=4DdCFczrodc
Siinä teillekin B)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vieläks olet pystyssä....
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Yritä lohduttautua sillä että Britni tuskin on ite sitä biisiä tehnyt. Ei ehkä satu niin paljon :hug:
Mä oon aina tykänny pimun Everytimesta. Ja sen se on vissiin ihan ite rustannu :|