Tää on nyt PIKKUISEN nolo kysymys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä voin lohduttaa sua. ite ammatiltani kans leipuri ja mä en saa onnistumaan kääretorttua ku 1 kerta 5 :ashamed: ja yks smetana-appelsiinipiirakka on mun painajainen, se jää aina raa'aks

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
mä voin lohduttaa sua. ite ammatiltani kans leipuri ja mä en saa onnistumaan kääretorttua ku 1 kerta 5 :ashamed: ja yks smetana-appelsiinipiirakka on mun painajainen, se jää aina raa'aks

Mulla menee yleensä aina kaikki uudet kokeilut pieleen. Tutut ja turvalliset teen vaikka unissani, mutta auta armias jos koitan jotain uutta :headwall: :headwall: . Ja mies aina nauraa että on mun kokeilut aina hyvän makuisia, mutta ulkonäkö onkin sitten toinen juttu :whistle:

Mun täti, joka on aina leiponut tosi paljon, valitti just toissapäivänä että hän on huomannut että jauhot on muuttunut ihan kummalisiksi. Pannari ja pulla ei enää kohoa samallalailla kuin ennen, vaikka ihan samalla reseptillä tekee..

Kannattaa tarkastaa uunin todellinen lämpö! Älä tuijota kelloon, vaan tarkkaile kakkua. Oletetttavasti sun uuni on viileämpi, mitä säädöt näyttää. Anna olla vaan tarpeeksi kauan ja ota sitten pois, kun kakku on kypsä.

Yhteistyössä