Tää on niin tätä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haave
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Haave

Jäsen
15.10.2007
672
0
16
Meillä on poika, nyt 11kk (IVF hoidolla tärppäsi viimein) ja viikko sitten tehtiin pakastetun alkion siirto. Mun äippäloma on siis vastikään loppunut ja olen nyt virallisesti työtön.
Nyt kuitenkin on tullut hakuun tällä meidän paikkakunnalla mun unelma työ, soitin eilen tälle työnantajalle (puoli tuttu) ja melko suorin sanoin jo lupas työn mulle. Olen valmistunut ammattiini 2004 ja töitä tehnyt paljonkin mutta hyvin vähän oman alani töitä ja tämä olisi se TÄYDELLINEN paikka mulle! MUTTA jos alkion siirto onnistuu ja raskaus menee kuten edellinenkin niin sairasloma kutsuu hyvin aikaisin. Viimeksi taisi liikuntakielto tulla rv 16 tai jotain, rv 25 kävin ekan kerran suppareita hillitsemässä sairaalassa ja poika sitten syntyi rv 32.

On tietenkin todella aikaista vielä murehtia asiasta kun raskausasia varmistuu vasta ensi viikolla, mutta jos olen raskaana niin mitenkähän käy unelmatyölleni...:'( Tää ristiriita repii mua sillä todella haluaisin toisen lapsen pienellä ikäerolla, mutta nyt olisi se mun mahdollisuus saada VAKITUINEN oman alan työ...

Niin ja meillä mies jää nyt toistaiseksi hoitamaan poikaa kotiin.

Yhteistyössä