Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Missäs kohtaa oot samperi menossa? Mä 30. ja en pääse.. Vitsi nää jotkut osaa olla hankalia, sit loppujen lopuksi ne onki ihan helppoja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Miä jäin 17. :kieh:
samassa jumissa.. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Missäs kohtaa oot samperi menossa? Mä 30. ja en pääse.. Vitsi nää jotkut osaa olla hankalia, sit loppujen lopuksi ne onki ihan helppoja![]()
34 yritän
Ja kaikkien ärsyttävintä on, kun tietää, mitä pitää tehä, mut ei saa vaan tehtyä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Missäs kohtaa oot samperi menossa? Mä 30. ja en pääse.. Vitsi nää jotkut osaa olla hankalia, sit loppujen lopuksi ne onki ihan helppoja![]()
34 yritän
Ja kaikkien ärsyttävintä on, kun tietää, mitä pitää tehä, mut ei saa vaan tehtyä![]()
Mitäh!! Miten pääsit 30? Joo se on ärsyttävää, sit ku melkein kaiken on saanu tehtyy niin vika kohta meneekin väärään asentoon ja kaikki romahtaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:JEE!! Pääsin! KiitosOnko ollu vaikeeta? Näyttää että vaikenee vaan.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Sannianen:miten 32 meni ? onko mitään muistikuvaa ? B)
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Mä sain kaikki läpi! Vitsi mä en enää muista miten 34 tai 32 sain läpi :ashamed: