TÄÄ on Kyllä Ihana Peli!!

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Missäs kohtaa oot samperi menossa? Mä 30. ja en pääse.. Vitsi nää jotkut osaa olla hankalia, sit loppujen lopuksi ne onki ihan helppoja :laugh:

34 yritän
Ja kaikkien ärsyttävintä on, kun tietää, mitä pitää tehä, mut ei saa vaan tehtyä :D

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Missäs kohtaa oot samperi menossa? Mä 30. ja en pääse.. Vitsi nää jotkut osaa olla hankalia, sit loppujen lopuksi ne onki ihan helppoja :laugh:

34 yritän
Ja kaikkien ärsyttävintä on, kun tietää, mitä pitää tehä, mut ei saa vaan tehtyä :D

Mitäh!! Miten pääsit 30? Joo se on ärsyttävää, sit ku melkein kaiken on saanu tehtyy niin vika kohta meneekin väärään asentoon ja kaikki romahtaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:

34 yritän

Mitäh!! Miten pääsit 30? Joo se on ärsyttävää, sit ku melkein kaiken on saanu tehtyy niin vika kohta meneekin väärään asentoon ja kaikki romahtaa :D

Kaks ekaa palikkaa siihen alimpiin niin, että ne nojaa toisiinsa ja kasasin vaan kaikki loput siihen päälle

Alkuperäinen kirjoittaja Sannianen:
miten 32 meni ? onko mitään muistikuvaa ? B)

Pistä ne kolmiot ihan samaan linjaan niiden neliöiden päälle ja sitten pallo niiden väliin.
Sitten vaan laitat loputkin pallot-kuullostipas helpolle :laugh:

Muoks: eipä muuten toiminutkaan :whistle:

Yhteistyössä