?
:-(
Vieras
Voin myöntää että olen koukussa huutonettiin.Jatkuvasti selailen sieltä sivuja ja ostan lapsilleni vaatetta.Juuri äsken huusin taas kaksi kohdetta.Löytyykö muita kaltaisiani?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä sit taas muuten vaan nettishoppailuun... Nytkin 3 pakettia tulossa eri firmoista... Ja mä oon vieläpä pa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HUH:Onneksi en ole vielä tuohon huutonettiin hurahtanut.Mieheni kiroaa varmaan sen päivä,kun siitä innostun...Nyt pysyttelen vaan kerta viikkoon kirppiskierros-linjalla.Onneksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Joo, löytyy :ashamed: Just nyt tosin oon vierottautunu siitä ihan väkisellä. Vähän huutelen, mut silti selailen.
Alkuperäinen kirjoittaja :-(:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä sit taas muuten vaan nettishoppailuun... Nytkin 3 pakettia tulossa eri firmoista... Ja mä oon vieläpä pa![]()
Et kai kuitenkaan luotolle osta?
Alkuperäinen kirjoittaja Vinkki:Kyllä mä tollasta jo aika ongelmallisena riippuvuutena pitäisin. Hae apua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :-(:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä sit taas muuten vaan nettishoppailuun... Nytkin 3 pakettia tulossa eri firmoista... Ja mä oon vieläpä pa![]()
En sentäs! Mut siis laskullehan noista suurimmasta osasta menee. Laskut maksan aina ekaksi rahaa tullessa, mutta ruuasta se sit tingitään joka kuukausi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :-(:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Joo, löytyy :ashamed: Just nyt tosin oon vierottautunu siitä ihan väkisellä. Vähän huutelen, mut silti selailen.
Äsken ajattelin että en kyllä huuda mitään mutta mutta..
Alkuperäinen kirjoittaja :-(:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :-(:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä sit taas muuten vaan nettishoppailuun... Nytkin 3 pakettia tulossa eri firmoista... Ja mä oon vieläpä pa![]()
En sentäs! Mut siis laskullehan noista suurimmasta osasta menee. Laskut maksan aina ekaksi rahaa tullessa, mutta ruuasta se sit tingitään joka kuukausi![]()
Mitä kaikkea ostelet?
Alkuperäinen kirjoittaja Tunnustan:Selailen lähes päivittäin huutonettiä, tosi harvoin huudan mitään ja vielä harvemmin voitan huudon. Kivoissa vaatteissa yleensä niin korkea lähtöhinta, etten viiitsi huutaa, postituskulut vielä päälle, niin ylittävät mun budjetin. Koukussa olen, pakko myöntää!
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Alkuperäinen kirjoittaja :-(:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Joo, löytyy :ashamed: Just nyt tosin oon vierottautunu siitä ihan väkisellä. Vähän huutelen, mut silti selailen.
:hug: Parina päivänä ei passaa kurkata ollenkaan jos meinaa päästä tavasta irti.
Alkuperäinen kirjoittaja :-(:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Alkuperäinen kirjoittaja :-(:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Joo, löytyy :ashamed: Just nyt tosin oon vierottautunu siitä ihan väkisellä. Vähän huutelen, mut silti selailen.
:hug: Parina päivänä ei passaa kurkata ollenkaan jos meinaa päästä tavasta irti.
Mutta kun pitää seurata omien vaatteiden myyntiä ;-D
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Katselin toista lasta odotellessa, josko hankkisin huutonetistä kaiken tarvittavan. Ei tarvinnut hankkia, esim. vanhojen pinnisten hinnoilla sai jo uuden. Vaatteissa postituskulut on niin isot, että säästö jää pieneksi.
Myyminen on myös rasite ja aika vaivalloista kuvineen, kuvauksineen ja huudon seuraamisineen. Ja koska tavarat pitää kuskata autolla postiin, voitto jää pieneksi.
Alkuperäinen kirjoittaja :-(:Minä en noista nettikaupoista ole tilannut mitään kun en raaski kalliita hintoja maksaa vaatteista.Jossain Seppälässäkin maksaa joku peruspaita 20 e.Aika turhan paljon.