Tää on kai jo ollu täällä

110
eikä ollut edes mun äidinkielellä :) löysin saman testin ruotsiksi mutta en ole vielä ehtinyt tehdä sitä. Mulla oli se matikkaosio vahvin. Ja se sanaosio heikoin, mutta yli puolet sanoista oli sellaisia etten ollut edes kuullut niitä ennen :o

Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
110
eikä ollut edes mun äidinkielellä :) löysin saman testin ruotsiksi mutta en ole vielä ehtinyt tehdä sitä. Mulla oli se matikkaosio vahvin. Ja se sanaosio heikoin, mutta yli puolet sanoista oli sellaisia etten ollut edes kuullut niitä ennen :o

mun pitäis tehä se ruotsinkielinen kans. ehkä saisin paremmat tulokset. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Tossa on pakko olla jotain feelua, mä en voi uskoa, että kaikki plussalaiset on keskivertoa älykkämpiä....

Mä kanssa ihmettelen. Onpa fiksua porukkaa plussalla sitten. Itse en saannut kun 122 ja en jaksanut keskittyä väsyneenä yhtään niihin muistamis testeihin. Pitää uudestaan tehä. Mä veikkaan et joku siinä testissä mättää kun kaikki saa tommosia pisteitä. Keskimääräinen älykyyshän pyörii siinä satasen kieppeillä.

131... Minäkin ihmettelen miten muka noin hyvin menee kaikilla... Kaikki kaksplussalaiset huipputasoa suunnilleen?? Mulla meni huonoiten tuo kuvionpäättely ja parhaiten kielellinen osuus.

ite sain 134, mutta olen aika paljon noita testejä tehnyt kaikissa niissä on samantapaisia tehtäviä ja niitä oppii tekemään kun vähän treenaa.

Joku oli saanut 169 vaikka testin enimmäispistemäärä 153, aika hyvin.

Uusimmat

Yhteistyössä