Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:En lukenut kuin ap:n ekan kirjoituksen. Sinä siis olet kohdannut vasta netissä ihanalta vaikuttavan henkilön, eikö niin?
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Eilen oli ihan sellainen olo, että olen tosissaan ihastunut, kun melkein oli perhosia vatsassa, kun odottelin hänen kommenttejaanMiten voi ihastua nettityyppiin?
![]()
![]()
Sä voit ihastua sen tyypin ajatuksiin, mutta annas olla jos/kun tapaatte. Sieltä voikin löytyä joku hieltä haiseva, piereskelvä tyyppi, joka ei näy kuvissa. Siinä voi illuusiot hieman karista siitäkin tyypistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Varovainen kannattaa olla juu..
Paljastettakoon, että nykyisen avomieheni tapasin myös irc-galleriassaHän oli käynyt sivullani (kun olin hetken mun kuvassa :ashamed: ) muttei kirjoittanut mitään. Minäpä sitten kirjoitin jonkun kommentin tuolle komealle miehelle ja siinä juteltiin, siirryttiin meseen ja höpöteltiin tuntikausia, vaihdettiinpa puhelinnumerotkin
(salainen numero mulla, hänen tietonsa löysin findista)
Seuraavana iltana meseiltiin, kyselin onko hän kenties lähdössä kaupungille (asui minusta 50km päässä ) kun en oikein tiedä minne menisin käymään (meinasin mennä baariin), vihjailin siis tapaamista ja lopulta hyppäsin autoon, lähdin ajelemaan kohti hänen kotiaan kahville (uskalsin lähteä kun oli puhuttu mm. yhden illan jutuista ettei hän niitä harrasta), koko automatka meni ihan hetkessä kun samalla soitin hänelle ensimmäistä kertaa ja hän vielä kuulosti puhelimessakin aivan mahtavalta komean äänensä kera.. lopulta valvottiin aamukuuteen asti jutellen ja vähän halaillen :heart:
Riskillä ehkä, mutta hän osoittautui yhtä ihanaksi miltä vaikuttikin ja jutut todeksi, kuukausi onnellista avoliittoa takana ja kun on tavannut hänen vanhempansa, muita sukulaisia ja kaikki lähimmät kaverit niin se tunne vaan on voimistunut että mies on varsinainen löytö :heart:
Onnea tytsille ja toivotaan parasta!