Tää on just mun tuuri, että löydän netistä ihanan miehen! :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No älä anna ton välimatkan pilata mahdollisesti orastavaa suhdetta ;)

Katsotte nyt ihan rauhassa mitä tuleman pitää ja sitten kun mesekin löytyy molemmilta niin voitte vielä enempi tutustua toisiinne.Kyllä on mahdollista että myös etäsuhteet toimivat oikein hyvin.

Kuulostaa siltä että sulla on nyt käsissä oikein kiva ja hyvä mies, älä päästä sitä helpolla livahtamaan pois =)

(huh, olihan taas ketjulla pituutta.. en siis jaksanut sitä lukea kokonaan)

Mutta tytsille ensiksi onnitteluja, hienoa että olet löytänyt mukavan ihmisen kenen kanssa jutella ja mahdollisesti jotain muutakin. Ja mitä tuohon välimatkaan tulee niin ne nyt vaan on kilometrejä. Jos oikeasti synkkaa ja tunteita löytyy, niin löytyy myös ratkaisuja. Hitaasti hyvä tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Eilen oli ihan sellainen olo, että olen tosissaan ihastunut, kun melkein oli perhosia vatsassa, kun odottelin hänen kommenttejaan :D Miten voi ihastua nettityyppiin? :o :D

Sä voit ihastua sen tyypin ajatuksiin, mutta annas olla jos/kun tapaatte. Sieltä voikin löytyä joku hieltä haiseva, piereskelvä tyyppi, joka ei näy kuvissa. Siinä voi illuusiot hieman karista siitäkin tyypistä.

No mutta miten tuo poikkeaa normaalista suomalaisesta miehestä, sillä sellaisestahan tässä oli kyse :D että kovin turvallinen mieshän ko. kaveri voi olla. Mutta vakavasti, miksi maalata piruja seinälle ennenaikojaan....onnea kovasti Tytsille! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Varovainen kannattaa olla juu..

Paljastettakoon, että nykyisen avomieheni tapasin myös irc-galleriassa :D Hän oli käynyt sivullani (kun olin hetken mun kuvassa :ashamed: ) muttei kirjoittanut mitään. Minäpä sitten kirjoitin jonkun kommentin tuolle komealle miehelle ja siinä juteltiin, siirryttiin meseen ja höpöteltiin tuntikausia, vaihdettiinpa puhelinnumerotkin :o (salainen numero mulla, hänen tietonsa löysin findista)

Seuraavana iltana meseiltiin, kyselin onko hän kenties lähdössä kaupungille (asui minusta 50km päässä ) kun en oikein tiedä minne menisin käymään (meinasin mennä baariin), vihjailin siis tapaamista ja lopulta hyppäsin autoon, lähdin ajelemaan kohti hänen kotiaan kahville (uskalsin lähteä kun oli puhuttu mm. yhden illan jutuista ettei hän niitä harrasta), koko automatka meni ihan hetkessä kun samalla soitin hänelle ensimmäistä kertaa ja hän vielä kuulosti puhelimessakin aivan mahtavalta komean äänensä kera.. lopulta valvottiin aamukuuteen asti jutellen ja vähän halaillen :heart:

Riskillä ehkä, mutta hän osoittautui yhtä ihanaksi miltä vaikuttikin ja jutut todeksi, kuukausi onnellista avoliittoa takana ja kun on tavannut hänen vanhempansa, muita sukulaisia ja kaikki lähimmät kaverit niin se tunne vaan on voimistunut että mies on varsinainen löytö :heart:

Onnea tytsille ja toivotaan parasta!

Oletko sinä nyt joku toinen Emilyn kuin se, jolla on parin vuoden (palstailuni aikana) sisällä syntynyt lapsi ja mitä onnellisin avioliitto? Onko siis tuo edellinen E. hylännyt nikkinsä? Sekaisin tässä menee... =)

Yhteistyössä