Tää on just mun tuuri, että löydän netistä ihanan miehen! :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siitä vaan! Teette treffit vaikka johonki puolimatkaan kumpaakin. Siinä sen sit näkee.

Me tavattiin miehen kanssa chatissa. Kaheksan vuotta on jo oltu yhdessä, naimisissa pian viisi ja lapsia on :)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
sun iällä on aika turhaa tulla kehumaan mitä baareissa on ja mitä ei , netti asiat sä voit tietääkki :D
Mä kävin tässä joku aika sitte muutaman kerran baareissa ja arvaa mitä? Meno on lihabisneksessä ihan sama kuin oli silloin 1980-luvun alussakin. JOten tytsi ei ole kovinkaan väärässä, vaikka sillä onkin kapakkakokemusta vielä aika vähän. Lihatiskejähäbn noi kapakat on, joissain paikoissa menee hyvin kaupaksi vielä tällaisetkin vanhat ruunatkin kuin minä :D

No ei ne kaikkien osalta ole jotain lihatiskejä. Sinne baariin voi aivan oikeasti mennä vain pitämään hauskaa kaverien kanssa eikä iskemään seuraa ittellensä. Lisäksi on pariskuntia jotka käyvät yhdessä baarissa.

Käypä Porin Punasessa Kukossa, se on kyllä ihan pelkkä lihatiski, ei mikään baari mishin mennään kavereiden kanssa rupttelemaan. Ihan hirveetä kateltavaa...
Joku pubi on ihan eri asia kuin lihatiski-menomesta.

Alkuperäinen kirjoittaja paikoissa on eroja:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
sun iällä on aika turhaa tulla kehumaan mitä baareissa on ja mitä ei , netti asiat sä voit tietääkki :D
Mä kävin tässä joku aika sitte muutaman kerran baareissa ja arvaa mitä? Meno on lihabisneksessä ihan sama kuin oli silloin 1980-luvun alussakin. JOten tytsi ei ole kovinkaan väärässä, vaikka sillä onkin kapakkakokemusta vielä aika vähän. Lihatiskejähäbn noi kapakat on, joissain paikoissa menee hyvin kaupaksi vielä tällaisetkin vanhat ruunatkin kuin minä :D

No ei ne kaikkien osalta ole jotain lihatiskejä. Sinne baariin voi aivan oikeasti mennä vain pitämään hauskaa kaverien kanssa eikä iskemään seuraa ittellensä. Lisäksi on pariskuntia jotka käyvät yhdessä baarissa.

Käypä Porin Punasessa Kukossa, se on kyllä ihan pelkkä lihatiski, ei mikään baari mishin mennään kavereiden kanssa rupttelemaan. Ihan hirveetä kateltavaa...

PK onki eronneille ja karanneille

Alkuperäinen kirjoittaja Tammihärkä:
Onneksi olkoon, toivottavasti hän olisi sitä mitä haet. :flower:

Kiitos paljon :hug:

Sinäkin vaikutat Tammihärkä viisaalta ja älykkäältä mieheltä tekstiesi perusteella :flower: Olen usein ajatellut, että on mukavaa kun täällä palstailee kaltaisiasi miehiä =)

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
En lukenut kuin ap:n ekan kirjoituksen. Sinä siis olet kohdannut vasta netissä ihanalta vaikuttavan henkilön, eikö niin?

Kun ei vaan olisi kuuskymppinen pervo joka käyttää nuorten poikien kuvia houkuttimena. :(

Ole tytsi varo-varovainen.

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja paikoissa on eroja:

PK onki eronneille ja karanneille

Olkoo mikä on, järkyttävän limasta touhua. irstaita kravattipelleja ja minihameisia rouvia kiimassa... huhuh.. hrr.. en mene toiste.

Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Täytynee vain aina muistaa, että ihminen voi kirjoitella ihan mitä lystää, mutta ollakin aivan toisenlainen sitten IRL! :/

Puhelimessa puhuminen kertoo jo aika paljon lisää ihmisestä =)

Mitä lyhyt ihan satunnainen puhelu ihmisestä voi lopulta sanoa?

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:
Kävi kyllä tuuri kun löysit jonkun kenen kanssa voi puhua jotain järkevää...muistan omasta nettikokeiluistani et aina kysyttiin ekaksi ulkonäöstä ja kuppikoosta...puhu siinä sit syvällisiä

Joo, vaikuttaa todella järkevältä tämä mies =) Hän taas sanoi, että on ihanaa, kun hän löysi naisen, jonka kanssa voi keskustella syvällisiä asioita :) Vaikuttaa melkein liian hyvältä ollakseen totta.

Eihän siinä mitään outoa ole, että netistä löytyy fiksu tyyppi, nykyaikaa se vaan on! Mutta upea onnenpotku se kyllä on, että sattuu just omalle kohdalle sellainen helmi!

Täytynee vain aina muistaa, että ihminen voi kirjoitella ihan mitä lystää, mutta ollakin aivan toisenlainen sitten IRL! :/

Ihminen voi myös puhua nokikkain mitä lystää ja todellisuus on sitten ihan toista...

Alkuperäinen kirjoittaja Ei-irccaaja:

Ääni ja puhetapa, mitä sanoja käyttää jne. =) Tietysti pitää ottaa huomioon, että voi jännittää, mutta minulle puheen kuuleminen kertoo kyllä todella paljon. =) Siis enemmän kuin pelkkä kirjoittelu, joka voi olla ihan helposti vaikka täysin toisen ihmisen sanelemaa. Enkä tarkoita ap:tä pelotella enkä lannistaa ollenkaan =)

Ääni ja puhetapa, mitä sanoja käyttää jne. =) Tietysti pitää ottaa huomioon, että voi jännittää, mutta minulle puheen kuuleminen kertoo kyllä todella paljon. =) Siis enemmän kuin pelkkä kirjoittelu, joka voi olla ihan helposti vaikka täysin toisen ihmisen sanelemaa. Enkä tarkoita ap:tä pelotella enkä lannistaa ollenkaan =)

Olen fantan kanssa samaa mieltä. Esim. yksi mies paljastui järkyttäväksi lässyttäjäksi ja jaarittelijaksi, mitä ei kirjoittaessa huomannut. On vähän rasittavaa kun riidelläkin pitää lässyttämällä.

no netissä voi olla mitä vaan mutta six paniseuraa ettisin mielummin baarista (ennen valomerkkiiä ;) ) Netissä ostaa sikaa säkissä =)

Kyllä sitä kuulemma netistä voi ukkonsa löytää, ja nykyäänhän suurinosa ihmisistä istuu jo melkein liikaa netti maailmassa.

Mutta onhan se niin että laajenee vaihtoehdot kun kätselee muualtakin kun omalta paikkakunnalta.
Ja matkalla ei mitään väliä kun aina voi muuttaa ja junat kulkee ja puhelin toimii. Postikin tuo perille kirjeet. sähköisesti nopeempaa.
itse en enään kaukosuhteeseen jaksais ryhtyä, mut mun ei kait tarvikkaan =)

Varovainen kannattaa olla juu..

Paljastettakoon, että nykyisen avomieheni tapasin myös irc-galleriassa :D Hän oli käynyt sivullani (kun olin hetken mun kuvassa :ashamed: ) muttei kirjoittanut mitään. Minäpä sitten kirjoitin jonkun kommentin tuolle komealle miehelle ja siinä juteltiin, siirryttiin meseen ja höpöteltiin tuntikausia, vaihdettiinpa puhelinnumerotkin :o (salainen numero mulla, hänen tietonsa löysin findista)

Seuraavana iltana meseiltiin, kyselin onko hän kenties lähdössä kaupungille (asui minusta 50km päässä ) kun en oikein tiedä minne menisin käymään (meinasin mennä baariin), vihjailin siis tapaamista ja lopulta hyppäsin autoon, lähdin ajelemaan kohti hänen kotiaan kahville (uskalsin lähteä kun oli puhuttu mm. yhden illan jutuista ettei hän niitä harrasta), koko automatka meni ihan hetkessä kun samalla soitin hänelle ensimmäistä kertaa ja hän vielä kuulosti puhelimessakin aivan mahtavalta komean äänensä kera.. lopulta valvottiin aamukuuteen asti jutellen ja vähän halaillen :heart:

Riskillä ehkä, mutta hän osoittautui yhtä ihanaksi miltä vaikuttikin ja jutut todeksi, kuukausi onnellista avoliittoa takana ja kun on tavannut hänen vanhempansa, muita sukulaisia ja kaikki lähimmät kaverit niin se tunne vaan on voimistunut että mies on varsinainen löytö :heart:

Onnea tytsille ja toivotaan parasta!

Alkuperäinen kirjoittaja Rati riti ralla:

Olen fantan kanssa samaa mieltä. Esim. yksi mies paljastui järkyttäväksi lässyttäjäksi ja jaarittelijaksi, mitä ei kirjoittaessa huomannut. On vähän rasittavaa kun riidelläkin pitää lässyttämällä.

mut toisaalta puhetapa ja ääni tyyli voi erehdyttää pahasti.... jos ei oo esim nähny kuvaa jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Rati riti ralla:

Mutta voi toki olla toisinkin päin, ei oikein osaa ilmaista itseään kirjoittamalla, mutta kasvotusten olisi todella miellyttävä, sellainen ihminen ei sitten netin kautta välttämättä sitä kumppania löydä, jos kirjoittelu on ensin tapa tutustua. =) Minulle ihminen ääni on todella tärkeä asia, mutta ymmärrän, ettei se ole koko ihminen ja ettei se merkitse kaikille yhtä paljon.

Yhteistyössä