Tää on just mun tuuri, että löydän netistä ihanan miehen! :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Miten voikin käydä näin, että kerrankin kun löydän fiksun ja kiinnostavan miehen, löydän sen netistä :| Ja kaiken lisäksi se asuu satojen kilometrien päässä, jossain Keski-Suomen paikkeilla :/

Löysin kyseisen miehen irc-galleriasta, hän on 23v, eli 5 vuotta vanhempi kuin minä. Huomasin heti, että hän on tosi fiksu ja pohdiskeleva tyyppi. Ihan kuin olisin löytänyt sielunveljen, hänellä on hyvin samanlainen arvomaailma kuin mulla ja paljon samoja ajatuksia/mielipiteitä...keskustelemme mm. politiikasta ja eettisistä asioista :) Hän meni tänään aamukuudelta töihin, mutta jutteli silti mun kanssa kolmeen asti yöllä :D Tänään hän hankkii mesen, että voisi jutella mun kanssa enemmän..olimme molemmat sitä mieltä, että numeroiden vaihto on liian aikaista.

En ole ikinä irl-elämässä tavannut näin ihanalta vaikuttavaa poikaa/miestä :/ Kai se sitten on tätä nykypäivää, että löydetään netistä..onhan tuolta irc-galleriastakin monet löytäneet kumppanin. Olen kuitenkin aika skeptinen näihin netti-ihastuksiin, kun ihmisestä voi saada tosi erilaisen kuvan netissä :| Toisaalta sillä tavalla voi oppia tuntemaan ensin ihmisen luonteen ym. eikä tule kiinnitettyä liikaa huomiota ulkonäköön =)

Kävi kyllä tuuri kun löysit jonkun kenen kanssa voi puhua jotain järkevää...muistan omasta nettikokeiluistani et aina kysyttiin ekaksi ulkonäöstä ja kuppikoosta...puhu siinä sit syvällisiä

Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:
Kävi kyllä tuuri kun löysit jonkun kenen kanssa voi puhua jotain järkevää...muistan omasta nettikokeiluistani et aina kysyttiin ekaksi ulkonäöstä ja kuppikoosta...puhu siinä sit syvällisiä

Juuri näin :headwall:
Eli aika tuuri tytsillä käynyt :)

Mä löysin miehen kans netistä ja 600 km päästä. Tehtiin treffit puoliväliin ja oli mahtavaa, sit se tuli viikon päästä koiransa kaa mun luo kylään eikä enää koskaan lähtenytkään :D Haettiin sen muuttokuorma yhdessä mun veljen kaa ja nyt meil on täs jo lapsikin... :saint:

Joo, vaikuttaa todella järkevältä tämä mies =) Hän taas sanoi, että on ihanaa, kun hän löysi naisen, jonka kanssa voi keskustella syvällisiä asioita :) Vaikuttaa melkein liian hyvältä ollakseen totta.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilma76:
Mä löysin miehen kans netistä ja 600 km päästä. Tehtiin treffit puoliväliin ja oli mahtavaa, sit se tuli viikon päästä koiransa kaa mun luo kylään eikä enää koskaan lähtenytkään :D Haettiin sen muuttokuorma yhdessä mun veljen kaa ja nyt meil on täs jo lapsikin... :saint:

Ihanan rohkaisevaa! :) Kiva, että jotkut ovat löytäneet toisensa netin avulla! :)

Mun täti tapasi aviomiehensä numero kolme netissä. Bestikseni tapasi miehensä netissä, ja toinen hyvä ystäväni löysi miehensä netistä :D. Ja hyvät miehet löysivätkin, kaikki kolme.
Eli voi se onnistuakin =).
Meseilkää ja tutustukaa, ja jos siltä tuntuu niin tavatkaa. Hiljaa hyvää tulee :).
Ja samaa mieltä kuin ekat vastaajat: jos mies tahtoo jutella syvällisiä, eikä heti ekana ehdota nettiseksiä tai kysy kuppikokoa, niin hyvä tuurihan sulla on käynyt!

Sinullahan on asiat paremmin kuin hyvin! Muutaman kuukauden päästä kirjoitukset ovat ohi, ja olet vapaa lähtemään minne vain! Jyväskylässäkin on yliopisto... Ja sitä ennen teillä on aikaa tutustua kunnolla ensin netissä ja sitten ihan tapaamallakin, jos siltä tuntuu. Niin se on, ettei hyvää odota koskaan liian kauan! Onnea matkaan! =)

Minä tapasin nykyisen netissä puolitoista vuotta sitten juhannuksena. Juteltiin kesä ja sit tavattiin. Tosin mies asuu monen sadan kilmometrin päässä. Tavataan säännöllisesti.

Ja taidettiin ihan ekana puhu vielä salatteista mitä niissä saa olla ja mitä ei :D

minä löysin miehen mtv3 chatistä.
kaikki meni niin yksiin kuin olla ja voi.
nyt oltu yhdessä 7vuotta joista 3,5v naimisissa.
Mutta kantsii olla varovainen vaikka ois miten ihana tyyppi tahansa.
yksi kaveri löysi kans 700km päästä miehen jonka kans synkkasi hyvin puhelimessa. tapasivat ja muuttivat yhteen niin selvis vaikka mitä. pettämistä, huumeita yms.
eräs sukulainen lähti toisen miehen matkaan 2kk kuluttua mies ampui naisen ja itsensä.
kaveri jätti aviomiehensä ja lähti ruotsiin lapsen kanssa nettimiehen perään eikä heistä oo kuulunu sen jälkeen mitään.
että tosi varovainen saa olla.ja tutustua kunnolla.
tämä on vain realismia, oishan se ihanaa jos on se "oikea" sulle :D
onnea matkaan :D

Kaiken muun hyvän lisäksi kyseinen mies ajattelee jopa yhden illan jutuista samalla tavalla kuin minä :o Hänellä on niin söpöjä yhteisöjäkin :) Miten voi näin ihana mies olla vapaalla jalalla! :)

Olemme tietysti nähneet toistemme kuvat, kun irc-galleriassa olemme keskustelleet, mutta ei hän ole kommentoinut ulkonäöstäni mitään, eikä kysellyt mitään kuppikoko-tyyppisiä asioita. En ole minäkään edes paljon ajatuksia uhrannut hänen ulkonäköönsä, kerrankin kiinnitän lähes pelkkiin henkisiin ominaisuuksiin huomiota :) Mutta onhan se ihan söpön näköinen ;) Ja vaikuttaa todellakin aikuiselta mieheltä eikä miltään lapselliselta teinipojalta.

Netti on ihan hyvä paikka löytää ihmissuhde, varsinkin jos tykkää ensin tutustua toiseen paremmin ennen tapaamista. Toki netissä on monta mutapaakkua mutta niiden joukosta löytyy joskus ihan kultaa. Ihanaa, että löysit jonkun mukavan :)

On kai näitä hyviäkin tapauksia.. Kaveri etsii netistä miestä ja on tavannut jo monta unelmien prinssiä, jotka vaikuttavat aivan ihanilta ja mukavilta ja juttelevat fiksusti. Sitten kun vihdoin tapaavat,tuntuu ne edelleen tosi mukavilta jakerran kun sänkyyn pääsevät,nin ei heistä sen jälkeen kuulu.

Joo, tämmöinen muistikuva on mullakin.. :/

Jo toistakymmentä vuotta netissä, säteissä ja erinäisillä palstoilla pyörineenä sanoisin, että toi kolmeen asti keskustelu ja kuudeksi töihin meneminen ei oikein kolahda. Itse kyllä pärjään kolmen tunnin yöunilla, mutta tarviin mä nyt jonkun aikaa sinne työpaikalle ehtiäkseni. Eli jos kolmelta menen nukkumaan ja kuudelta pitäisi olla työpaikalla, niin ei oikein nnistu. Paitsi tietty, jos on nukkunut koko edellisen illan =)

Netistä kuitenkin löytää enemmän fiksuja ihmisiä kuin kapakoista. Tiedän pitkiä nettisduhteita, nettiavioliittoja jne. Olihan likankin eka seurustelusuhde netin kautta. Aiemmin mentiin kapakkaan, nyt mennään nettiin. Ihan samaa seuranhakua. Tiedän kyllä, että olet tarpeeksi varovainen. JOten anna palaa vaan B)

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Pukille se haluaa.

No kyllä kai se nyt lähempääkin saisi seksiseuraa :whistle: Sitäpaitsi minä tein keskusteluissamme aloitteen, ei hän ;) Mulla on usein aika hyvä vaisto ihmisten suhteen ja tämä ei miltään pukilta vaikuta =)

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Pukille se haluaa.

No kyllä kai se nyt lähempääkin saisi seksiseuraa :whistle: Sitäpaitsi minä tein keskusteluissamme aloitteen, ei hän ;) Mulla on usein aika hyvä vaisto ihmisten suhteen ja tämä ei miltään pukilta vaikuta =)

Jos pukille tahtoo, niin kantsii mennä lähibaariin, saanti on varmempi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja nimetönnä:
laitatko sen neitsyen irc nikin tänne ni saa tiirailla sun unelmien rinssiä

Enhän mä sanonut, että hän on neitsyt ;) Tuskin on, koska hänellä on ollut jo naisystäviä. Enkä viitsi linkittää tänne kuvia, kun käsittääkseni säännötkin kieltää toisten kuvien levityksen.

Yhteistyössä