Tää on ihan kauheeta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huokaus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huokaus"

Vieras
kun on niin silmittömästi rakastunut, ettei voi ajatella mitään muuta kuin sitä ihanaa miestä yöt ja päivät. Ruoka ei maistu, eikä elämällä tunnu olevan mitään muuta annettavaa kuin odottaa haaveillen niitä hetkiä kun taas nähdään..
Ja mä haluaisin niin pohtia tätä ja analysoida miehen käytöstä ja sitä onko sekin rakastunut muhun vai ei, mutta kun en viitsi enää kavereitani tällä rasittaa. Ei niitä kiinnosta, enää.
Mutta kun mulla ei ole mitään muuta mietittävää, kuin tää elämää suurempi kysymys: tykkääkö sekin musta?

Lobotomia ois armollinen vaihtoehto tälle kaikelle..

Minusta tämä olotila vastaa kemiallista lobotomiaa. Keskustele miehen kanssa, sillähän se selviää.

[video=youtube;ZgVHFa4YIvo]http://www.youtube.com/watch?v=ZgVHFa4YIvo[/video]

[QUOTE="Huokaus";22793827]En mä uskalla kysyä. Siis sen mä uskaltaisin että "tykkäätkö sä musta?". Mutta mä tiiän että sen vastaus on joo. Siksi mun pitäis kysyä että "rakastatko sä mua?" ja siihen mun pokkani ei riitä.[/QUOTE]

Eikö sitten vois vaan hengailla yhdessä ja katsoa mihin se johtaa? Kaksi ihmistä, jotka tykkäävät toisistaan, ei kai sen rakkaudentunnustuksen tarvitse edeltää seurustelua?