Tää olis ihan hirvee...

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Hitto, näin kerran keski-ikäisen daamin, joka oli sonnustautunut ko. kuosiseen paitaa, jakkuun, hameeseen, ja hattuun. Helkkari, kumpparit ja kävelysauvat enää puuttui.

Mä niin inhoon tuota kuosia |O |O |O |O |O

Hiivatti, olikohan meitsin anopintekele??!!...ai joo, ei...keski-ikäinen daami - metsään meni, on jo veteraani-ikäinen...Muuten ois kyllä osunu, kumpparit uupuu hänen valikoimasta kyllä..vielä...:headwall:...Juu, on järkky ilmestys kyllä.

302_temp

Mulla nämä vaaleanpunaisena. En ole mikään Marimekko tai unikko-fani, mut ne on ihan söpöt.

Alkuperäinen kirjoittaja Satu:
Oletko hobby hallin sivuilla ehkä? Hävettää tunnustaa mutta meillä on unikko pussilakanoita muttei sentään farkkutakkia.....

Olin... Ja ei siinä mitään, kyllä unikosta tykätä saa, mä vaan en voi sietää.

marimekko-car-1.jpg

Tää auto ois jo hieno! Vaikken sinänsä Marimekosta piittaakaan..

tykkään kyllä unikko kuosista, mut sillai sopivan vähän, liika onkin jo pahasta kun on niin räväkät kuosit ja värit. Meiltähän kyllä löytyy tota unikkokuosia, lähinnä keittiön kappa verhosta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko Marimekko kenties maksanut KKK:lle unikon mainostamisesta, kun noin innostui? :D

ei, mä en oo vain aikaisemmin tajunnu, että tuota kuosia on tungettu ihan kaikkeen, googlen kuvahaku on verraton. löytyisköhän kortonki, jossa on unikko kuosi?

Sehän oliskin kätevää, kun voisi koko talon ja vaatekaapinkin "sisustaa" samalla kuosilla! :x

Kyllä mä pienessä määrin tuota unikkoa kestän itse, mutta liika on liikaa..

Yhteistyössä