Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger::headwall:
Vaatimuksia saa ja pitää olla, mä en loistavasti sujuvaa elämääni vaihda mihinkään huonoon äijään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger::headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger::headwall:
Vaatimuksia saa ja pitää olla, mä en loistavasti sujuvaa elämääni vaihda mihinkään huonoon äijään.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:No mikä nimi se nyt sitten niin paha voisi olla?
Nimi joka oli meidän esikoisen työnimi, koska se oli mun ja exän mielestä maailman hirvein nimi, joka ei koskaan tulis meidän lapsen nimeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger::headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger::headwall:
Onko huono äijä jos nimi ei sua miellytä ja on 180cm pitkä? Ei taida sun arvot olla ihan kohillaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko huono äijä jos nimi ei sua miellytä ja on 180cm pitkä? Ei taida sun arvot olla ihan kohillaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko huono äijä jos nimi ei sua miellytä ja on 180cm pitkä? Ei taida sun arvot olla ihan kohillaan.![]()
Enhän mä nyt missään sanonu, että se huono mies olis, vaan päinvastoin.. Oikein mukava mies oli. Ollaan tavattu jo pari vuotta sitten ekan kerran.
Ja arvot, pah... Miksi ei saisi olla "vaatimuksia", miltä toinen näyttää jne?
Alkuperäinen kirjoittaja no:no mikä sun ongelma on? jos ei kerta sulle kelpaa, niin mitäs täällä kyselet??
Alkuperäinen kirjoittaja Siru:Ap:lle: sä olet itse liian lyhyt yli 180 cm miehelle, varsinainen kääpiö, tyhmän näköistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Mies vai SE on lyhyt vai sekä että?
Siis se mies on lyhyt, vaan 180cm.. Ja se nimi.