Mä oon ihan hirvee....

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
No mikä nimi se nyt sitten niin paha voisi olla?

Nimi joka oli meidän esikoisen työnimi, koska se oli mun ja exän mielestä maailman hirvein nimi, joka ei koskaan tulis meidän lapsen nimeksi.

Paako kertoo et mua hävetti nuorempana yli kaiken kun mun poikakaverin nimi oli Mauri mut se olikin sitten vaan sen pari kuukautta se Mauri sitten lähti kiertoon...

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
:headwall:

Vaatimuksia saa ja pitää olla, mä en loistavasti sujuvaa elämääni vaihda mihinkään huonoon äijään.

Onko huono äijä jos nimi ei sua miellytä ja on 180cm pitkä? Ei taida sun arvot olla ihan kohillaan. :o

Ihan sitä miestä ajatellen toivon että et pääse noiden asioiden yli. olis silläkin raukalla vielä mahdollisuus oikean rakkauden löytämiseen. Ihan vinkkinä vaan sulle, kun se oikea löytyy niin sulla ei kiinnosta vähääkään nuo edellä mainitut jutut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
:headwall:

Vaatimuksia saa ja pitää olla, mä en loistavasti sujuvaa elämääni vaihda mihinkään huonoon äijään.

Onko huono äijä jos nimi ei sua miellytä ja on 180cm pitkä? Ei taida sun arvot olla ihan kohillaan. :o

ei haittaa. Kunhan pituus riittää

Mä tapailin kerran miestä nimeltä Rauno, ihan hirvee nimi! Onneksi olin keksiny sille lempinimen, ennen kun tiesin sen oikeaa nimeä, niin oli sitten tosi kätevä käyttää sitä. Mut meinas multa drinkit lentää suusta kun se esitteli ittensä :D

Enhän mä nyt missään sanonu, että se huono mies olis, vaan päinvastoin.. Oikein mukava mies oli. Ollaan tavattu jo pari vuotta sitten ekan kerran.

Ja arvot, pah... Miksi ei saisi olla "vaatimuksia", miltä toinen näyttää jne?

Mie oon deittaillu itseäni yli kymmenen vuotta vanhempaa miestä, joka oli miusta sentin pidempi (itsehän olen huimat 153.5 cm pitkä... ), sama kengännumero (36) ja ei todellakaan mikään rinssi rohkea.

Ai miksikö? Sillä oli ihan tolkuttoman seksikäs ääni :laugh:

Enhän mä nyt missään sanonu, että se huono mies olis, vaan päinvastoin.. Oikein mukava mies oli. Ollaan tavattu jo pari vuotta sitten ekan kerran.

Ja arvot, pah... Miksi ei saisi olla "vaatimuksia", miltä toinen näyttää jne?

no mikä sun ongelma on? jos ei kerta sulle kelpaa, niin mitäs täällä kyselet??

Tulee mieleen se taannoinen ketju jossa nainen ei suostunut menemään naimisiin koska miehen toinen nimi oli Päiviö. Sen olisi pitänyt vaihtaa nimensä ennen alttarille käyntiä. Se oli hauska juttu se.

olisi kiva tietää minkä näköinen itse olet..

tuskinpa on varaa tehdä kovin suuria vaatimuksia.. mut kukin tyylillään..

kuulostat lähinnä teiniltä.. itseki aikanaan teki vaatimuksia jotka nyt tuntuu perin naurettavilta ja lapsellisilta.. ilman vaatimuksiakin juuri sopivan miehen sain :D