tahtoo 10kg pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pallo

Vieras
mä oon ihan hirvee limuhiiri.aiheuttaako limu turvotusta?
jos tuon limun saisi jätettyä esim viikonloppuisin vaan joisin niin
laskisko turvotus paljonkin?
ja muitakin vinkkejä kehiin.mulla crosstraineri mutta en taho jaksaa sillä

siis syöminen ei oo ongelma.normi ruokaa ja en herkkuja useesti.ainut vaikea paikka on toi limu.
oikeen limuholisti:( juon pepsiä ja saattaa mennä 2 litraa päivässä

Alkuperäinen kirjoittaja pallo:
siis syöminen ei oo ongelma.normi ruokaa ja en herkkuja useesti.ainut vaikea paikka on toi limu.
oikeen limuholisti:( juon pepsiä ja saattaa mennä 2 litraa päivässä

Pepsissäkin on sellaiset 60 palaa sokeria,1,5l pullossa siis :whistle:

vaikka joisit kevyt limsoja, niin hiilidioksidi turvotta, en laihduttaessani voi niitä juoda lainkaan ja kevyt juomat lisäävät nälän tunnetta, koska elimistö valmistautuu saadessaan makeaa, jossa ei olekkaan kaloreita, ja rupeaa sitten vaatimaan nittä , siitä nälän tunne, insuliini aineen vaihduntaan liittyvä, siis kevyt juomat lisäävät insuliinin eritystä, ja taas insuliin varastoi ylimääräisen energian rasvaksi, siis VAROKAA laihduttajat kevyt juomia, t. ravitsemusterapeutti

Katoin hammaslääkärissä niitä sokeripalajuttuja, aika hauska: 130g ranskanpastilleja sisältää 27 palaa sokeria. Meinasin kysyä tätiltä etteikö teillä kukaan osaa matikkaa kun yksi sokerinpala painaa 30g, niin ei ole mitenkään mahdollista.

no, ainakin sä olet oikeilla raiteilla kun sä tahdot ne 10 kiloa pois, eiks täällä ollut jossain ketjussa että se on ihan tahdon asia, et jos kovasti tahtoo, niin kyllä se onnistuu.
Mä en tahdo riittävästi, niin olen sitten jo 25 kiloa ylipainoinen.
Ja mäkin juon sen 1.5 litraa colaa päivässä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraas:
Katoin hammaslääkärissä niitä sokeripalajuttuja, aika hauska: 130g ranskanpastilleja sisältää 27 palaa sokeria. Meinasin kysyä tätiltä etteikö teillä kukaan osaa matikkaa kun yksi sokerinpala painaa 30g, niin ei ole mitenkään mahdollista.

yksi sokeripala painaa 30g? oliskohan kuitenkin itselläsi se väärä tieto eikä hammaslääkärillä...

anna mulle 8kg. otan avoimin sylin vastaan, jos laitat ne yläkroppaan ja perseeseen EI MAHAN seudulle. En maksa niistä. voit soittaa nroon 050-000 111 kiitos, olisin ikuisesti onnellinen kun itse en niitä saa vaikka kuin yritän.

Yhteistyössä