Tää maailma on mun liikkumista vastaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lilya

Aktiivinen jäsen
26.03.2008
3 285
2
36
Tai siltä ainakin tuntuu. Kun keväällä aloitin laihdutuksen, aloin lenkkeillä. Niihin aikoihin lapsuuden ajan vanha rasitusvamma ärtyi uudestaan ja liikuntamuodot ovat vähissä. Ostin postimyynnistä kuntolaitteen ja aloin myös uida. Rakastuin kuntolaitteeseen ja treenasin sillä päivittäin, kunnes se hajosi (valmistusvirhe). Sitten aloin saada kloorivedestä pahaa ihottumaa ja jatkuvia hiivatulehduksia. Kuntolaitteen siis lähetin takaisin Hobbyhalliin korjattavaksi ja lupasivat että 2 viikkoa menee niin saan korjatun tai kokonaan uudenlaitteen. Tänä aikana ajattelin hiivan ja ihottuman uhallakin käydä uimassa, yllätys yllätys uimahalli oli kiinni loman takia. Sitten soitin Hobbyhalliin, he kertoivat että ovat hukanneet laitteen! Ihminen joka vastaa palautuksista ja kauppojen puruista, oli lomalla tietysti kuinkas nyt muutenkaan. Kun hän vihdoin soitti ja kertoi että kaupan purku ookoo onkin pankkiyhteyksissä vikaa ja rahojen palautus viivästyy. Nyt olen tilannut kokonaan uuden laitteen Anttilasta ja toivon että se tulee ajallaan. Sitä odotellessa ostin jumppa Dvd:n mikä ihme kyllä toimii, mutta telkkari hajosi. Onneksi toistaiseksi tietokone toimii ja voin katsoa siitä.
Mitäs muuta vielä. Niin ja mun Mp3 -soitinkin sanoi itsensä irti ja hajosi, joten sitäkään iloa liikunnassa ei enää ole. Mitähän seuraavaksi :snotty:

Juu mä oon päättänyt että vaikka mitä kävis niin en periksi anna :kieh: Aina löytyy joku liikuntamuoto mitä voi harjoittaa :) Mutta pakko sanoo että kyllä multa on välillä itku ja nauru tullut (useimmin itku) kun koko ajan joku asia junnaa vastaan. Millainen crossari sulla piipi on? Minä tilasin NetAnttilasta nyt sellaisen testivoittajan, maksoi 199e. Toivottavatsi parempi kuin entinen, luulisin ainakin. Tsemppiä sinulle myös kilojen karistamiseen! :wave: :flower:

Tää ei voi olla todellista, mun uus crossari tulee ETUAJASSA :o :o :o Piti tulla avsta tiistaina ja tänään tulee. Aika kumma, no siinä on varmaan sitten joku vika edes :whistle: :xmas:

Yhteistyössä