Eli mä ostin (osamaksulla kylläkin) kuntolaitteen Hobbyhallista. Sitten se hajosi ja takuuseen menevä kun oli, hakivat sen meiltä maksutta. Arvelivat puhelimessa että tuskin pystyvät laitetta korjaamaan, meni sillä tavoin rikki että valmistusvirhe on ollut eikä pysty korjaamaan. Lähetysnumeron kautta olen postin sivuilta seurannut, ja sieltä selvisi että laite on postin lajittelusta mennyt Hobby Halliin. He nyt kuitenkin ovat paketin hukanneet siellä päässää eivätkä tiedä missä se on. Lupasivat aluksi, että 2 viikkoa menee niin laite on mulle, mutta nyt 2 viikkoa on kulunut ja laite kateissa heillä. Itse todella tarvitsen laitetta, ja eihän se kivaa ole muutenkaan että tuote ties miten kauan vielä teilläö tietymättömillä. Hobbyhallista sanoivat, että etsivät laitteen ja kun tai jos se löytyy, niin sitten ottavat yhteyttä. Haluaisin nyt kokonaan joko uuden laitteen saman tien, tai sitten purkaa kaupan sillä mokahan nyt hiedän päässään. Voinko vaatia kaupan purkua tällä perusteella?
Suuret kiitokset jos joku osaa neuvoa! :wave: Hobbyhallin sivuilta en tästä tietoa löytänyt.
Suuret kiitokset jos joku osaa neuvoa! :wave: Hobbyhallin sivuilta en tästä tietoa löytänyt.