Tää lapsi ei synny ikinä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmm"

Vieras
Tai sellanen olo on.. On häpyluu ja nivuset niin kipeenä et ei yhtää jaksais enää.. Jotenkin vaivaa päätä myös se, että jos la ei ois siirretty niin olisi jo virallisesti paljon pidemmällä.. Johtuu varmaa siit ku kätilö oli niin töykeä sillon ultrassa, kun muutti sitä... Rv on 40+4, kaikkee on yritetty et lähtis syntymään mut ei auta...Mitään merkkejä ei oo antanu et alkais tulla.. Esikoinen syntyi 41+1, mut vois tää tulla aijemmin... kiitos kun jaksoit lukea valitukseni :)

Mun nyt 2kk tyty syntyi just tolla viikolla 40+4. Muistan ton tunteen! Aamulla pitkä reipas lenkki, yöllä synnytys yllättäen käynnistyi ja sitä oli melkein vaikee uskoo todeksi et vihdoin jotain oikeesti tapahtuu... Koita jaksaa, kyllä se ulos vielä saadaan! :)

Meillä poika synty 41+3... Odottavan aika tosiaan on pitkä mut on se sen arvosta!
Tsemppiä viime metreille ja koita nauttia vielä tästä ajasta! Mulla ainaki sitä raskausaikaa tuli niin ikävä vaikka sillon sitä halus vauvan jo syliin

Tsemppiä =)

Minulla "vasta" 36+4 ja tuntuu jo tukalalta. Tänään sain kuitenkin käynnistysajan jo valmiiksi muutama päivä ennen laskettua aikaa ja siihen luotan sitten, että yliaikaa ei tartte ainakaan odotella =)

Ei noi oo vielä pahat viikot! Joo... Onhan kaikki suhteellista, mutta kuitenkin... Hyvin tuossa on vielä aikaa, joka ei varmaan sua lohduta. Ei meilläkään ole synnytykset enteilleet mitään, kunnes ovat alkaneet. Kyllä se syntyy.

Samat fiilikset täälläkin.. 40+0 tasan tänään ja pari viikkoa on vauva roikkunu pää puolittain jo ulkona,tai ainakin siltä tuntuu..tsemppiä,aatellaan vaan että KORKEINTAAN enää se pari viikkoa ja sit on ohi :)