V
vieras
Vieras
Mun äidinäiti, mummo on nyt 85v. Ollut jo yli 20v leski. Nyt tullut erilaisia sairauksia jotka lääkityksellä hallinnassa. Järki leikkaa, mutta psyykkisesti harmeja. Masennusta, syyttelyä, vainoharhaisuuttakin. On yksinäinen ja katkera, piinaa meidän äitiä valituksillaan ja naurettavilla syytöksillä. Äiti oli siskolleni kertonut että mummo oli jo sillon hankala kun äiti oli pieni. Oli esim kiukuissaan huutanut tappavansa ja jättävänsä. Huusi lapsia jättämään hänet rauhaan. Itse muistan et äiti oli meille suht etäinen, en muista olleeni äidin sylissä tai saaneeni suukkoja. Oli myös herkkä suutumaan ja huutamaan. Nyt mulla on lapsia. Tää sama kuvio elää ja voi hyvin. Huudan lapsia jättämään mut rauhaan. En voi sietää kiukuttelua ja jatkuvaa narinaa. En koe olevani onnellinen "lapset teki mun elämästä täydellisen"-tyyppiä.
Miten tän saa loppumaan?? Mä en haluaisi olla tällanen. Mut kun en muusta tiedä enkä ole muuta oppinut
Surettaa.
Miten tän saa loppumaan?? Mä en haluaisi olla tällanen. Mut kun en muusta tiedä enkä ole muuta oppinut