TÄÄ EI VOI OIKEESTI OLLA TOTTA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Mä olen TAAS hukannut kännykkäni :headwall: :headwall: :headwall: Ei olisi ikinä pitänyt luopua lankaliittymästä |O Sen avulla sentään saattoi soittaa kännykkäänsä. Persanan persanan persana, känny on myös tän huushollin herätyskello. Voi....sanonko mikä? :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
soittaisin jos ois numero...
mä oon onneks oppinu siihen et puhelin on kotona aina samassa paikassa :)
Tänks =) Junnun repun sivulokerosta löyty just junnun kännykkä ja soiton jälkeen mun känny. Ja se oli tietenkin ...tadaa...tuulikaapissa, lapaslokerossa, vasemman käden lapasessa |O Järjellä ajatellen ihan oikeassa paikassa, siellähän mä sitä pidän aina, kun puudelin kanssa käyn lenkillä :/ Pitäs vaan muistaa ottaa se sieltä poiskin.

Muutaman kerran olen täällä julkisesti numeroni huutanut just samaisesta syystä ja onneksi on aina ollut ystävlllisiä palstalaisia, jotka ovat pirauttaneet kännykkääni =) Toiskohan joulupukki mulle tänä vuonna sellaisen pussukan, jossa voisin kantaa tota kännyä kaulassani? :D

On se hyvä et sulla ei oo tapana pitää sitä äänettömällä.. ei ois paljon junnun kännykästä apua..
niin tai jos siihen kännykkään sais kytkettyä sen semmotten avaimenperä hässäkän mikä pitää ääntä kun viheltää :)
Niin voisit sit vaan vihellellä siellä öisin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
On se hyvä et sulla ei oo tapana pitää sitä äänettömällä.. ei ois paljon junnun kännykästä apua..
niin tai jos siihen kännykkään sais kytkettyä sen semmotten avaimenperä hässäkän mikä pitää ääntä kun viheltää :)
Niin voisit sit vaan vihellellä siellä öisin :D
Mä tarttisin just sellasen vihellystsydeemin :D Äänettömällä en voi pitää. koska päivystän vuoden jokaisena päivänä 24 tuntia vuorokaudessa. Mutta raivostuttaa silti, kun känä on jossain. Pitää varmaan ostaa oikea herätyskello :D Mutta nyt menen nukkumaan, Hyvää yötä :wave:

Yhteistyössä