TÄÄ EI OO TOTTA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViuhVauh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ViuhVauh

Aktiivinen jäsen
14.07.2006
5 675
0
36
Siis meikä hukkas SILMÄLASINSA!!! :o :o :o

Mä en käsitä... Mihin ne on menny?? Ja vahvasti epäilen, että tuolla kaksivuotiaalla on jotain tekemistä tässä asiassa :whistle: :saint:

Ei meinaan oo kivaa kun ei näe :(

MITÄÄN IDEOITA MISSÄ NE VOIS OLLA?? Kun ei näe edes etsiä :ashamed:

Tuttu tunne menneisyydestä. Kerrankin etsin ihan hullun lailla silmälaseja ja olin myöhässä koulusta. Aikani etsittyä tajusin että lasit olivat kokoajan olleet silmilläni. :ashamed:

Olin tuolloin juuri saanut uudet linssit joissa ei ollut naarmun naarmua.

Myöhemmin kävin leikkauttamassa silmät niin pääsin laseista eroon.

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
no nyt ettii niitä,kato lelujenkin joukosta..

Mun on pakko olla hetki etimättä niitä, mä sekoitan vaan paikkoja mennessäni kun täällä tuskaisen etsin... Ja yritän vielä, jos tuo 2vee toisi ne jostain :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:
Tuttu tunne menneisyydestä. Kerrankin etsin ihan hullun lailla silmälaseja ja olin myöhässä koulusta. Aikani etsittyä tajusin että lasit olivat kokoajan olleet silmilläni. :ashamed:

Olin tuolloin juuri saanut uudet linssit joissa ei ollut naarmun naarmua.

Myöhemmin kävin leikkauttamassa silmät niin pääsin laseista eroon.

:laugh: :laugh:

Anopille on käynyt pari kertaa samalla tavalla. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vitviu:
ei liity mitenkään tähän,mutta mä oon hukannu meijän sohvalla aina olleen viltin! En käsitä miten se voi hävitä täältä kämpästä itekseen johonkin |O

meillä myös katosi ja oli pitkään hukassa, isäntä oli imuroinu ja sitä vissiin ärsytti kun se loju pitkin sohvaa aina niin oli nätisti viikannu vaatekomeron hyllylle, eihän sitä sieltä sit muka huomannu :D

Pyykikoneessa... Patterin välissä... Lelulaatikossa... Sohvan alla... Eteisessä jossain kengässä... Jääkaapissa... Siinä jotain mitä mulle tuli mieleen että missä ne voisi olla. Ei ole kyllä kiva tunne... Ei sulla olis vanhoja laseja jotka voisit laittaa siksi aikaa kun etsit?

Ei ollut sängyissä, ei pyykkikopassa eikä pyykkikoneessa. Ei sohvan alla (missä 2v kertoi niiden olevan), ei pinnasängyssä, ei tietokonepöydällä, ei lelulaatikossa...

Kaikista veemäisintä on, et mä en näe etsiä niitä!!! :headwall:

Eikä auta houkutella edes ulosmenolla, ei tuo taida enää muistaamissä ne on :( Ne nimittäin hävis kun olin suihkussa ja lasit oli sängyllä...

Yhteistyössä