M
MIKÄ VAIVAA?!
Vieras
Kerroin eräälle kaverille että meillä on lapsettomuushoidot käynnissä(joo siis ei liity perjaatteessa asiaan mutta mainitsinpa kuitenkin, kun eihän meitä tarvitse mitenkään arvostaa tai olla hienotunteisia) ja samassa keskustelussa hän kertoi kuinka JOUTUI tekemään abortin ja yksi kommenteista oli "ei se nyt henkisesti siis miltään tuntunu, mutta fyysisesti todella paljon, että en halua siihen uudestaan joutua."
Ja kävi ilmi kun kyselin ehkäisystä ettei heillä ollut kolmeen vuoteen ollut ehkäisyä
Ja että oli oikein ollut huolissaan kun ei ollut kuitenkaan raskaaksi tullu 
Viime kesänä mietti taas että onko raskaana.. ja ei kuulemma mitään ehkäsyä ollut "kun viimeksikin kesti niin kauan, niin en voinut uskoa että tämän *** kanssa tulisin tuosta vaan raskaaksi" Ja taas aborttiin.
Ja kyseessä siis ihan muuten fiksun olonen nainen
Toinen ystävistäni kanssa melkein itki mulle kun pelkäsi olevansa raskaana. "Ei me olla 3kk käytetty ehkäsyä, mutta pakkohan mun on abortti tehdä nyyh nyyh"
ööööööööööööööööööööööööööööööö.... Onko näin tyhmiä ihmisiä olemassa?
Siis sellasia joille abortti todella ON ehkäsykeino, eikä ääritilanteen vaikea, mutta oikea ratkaisu.
Pystyykö joku todellakin puhumaan näiden ihmisten puolesta?! Onko jonkun mielestä ihan ok?!
Ja kävi ilmi kun kyselin ehkäisystä ettei heillä ollut kolmeen vuoteen ollut ehkäisyä
Viime kesänä mietti taas että onko raskaana.. ja ei kuulemma mitään ehkäsyä ollut "kun viimeksikin kesti niin kauan, niin en voinut uskoa että tämän *** kanssa tulisin tuosta vaan raskaaksi" Ja taas aborttiin.
Ja kyseessä siis ihan muuten fiksun olonen nainen
Toinen ystävistäni kanssa melkein itki mulle kun pelkäsi olevansa raskaana. "Ei me olla 3kk käytetty ehkäsyä, mutta pakkohan mun on abortti tehdä nyyh nyyh"
ööööööööööööööööööööööööööööööö.... Onko näin tyhmiä ihmisiä olemassa?
Siis sellasia joille abortti todella ON ehkäsykeino, eikä ääritilanteen vaikea, mutta oikea ratkaisu.
Pystyykö joku todellakin puhumaan näiden ihmisten puolesta?! Onko jonkun mielestä ihan ok?!