Syyt miksi mies ei ehdota seksiä tuoreessa suhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen puutteessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen puutteessa

Vieras
Olen tapaillut yhtä miestä nyt muutaman viikon ajan. Meillä on ollut tosi mukavaa, mies on kohtelias ja kiltti. Nyt vaan tilanne on se, että omasta edellisestä seksikerrasta on useampi kuukausi aikaa ja puutostila melkoinen... Tapailemani mies ei ole tehnyt elettäkään ehdottaakseen seksiä / vietelläkseen minut. Itse olen vihjaillut siihen suuntaan mutta ei mitään. Onko toivoa että suhde tästä etenisi fyysiselle tasolle, vai onko miehellä kenties joku seuraavista ongelmista:

- ennenaikainen laukeaminen (siis TODELLA ennenaikainen, olen kerran tapaillut miestä jolta tuli aina ennen kun penis edes oli sisällä :) )
- impotenssi
- ihan älyttömän pieni kalu?

Vai onko toivoa että mies on vaan ujo tms tai epävarma itsestään?

Miten edetä tästä?!

...kyseessä yksinkertaisesti fiksu mies? Pari viikkoa on aika vähän vielä tapailua. Jotkut harvat miehet kunnioittavat vielä naisia sen verran, että haluavat oikeasti tutustua kunnolla ennen seksiä...

Nähdäkseni mies punnitsee alkaneen suhteen luonnetta seuraavasti:

i) seksiä tässä vaiheessa vääjäämättä muuttaisi suhteen luonnetta ja kulkua
ii) seksi sitoo osapuolet tiiviimmin yhteen (= sitoa miehen naiseen = valtapeliä), mikä voi olla ennenaikaista
tai
iii) seksiä liian aikaisessa vaiheessa ja tämän jälkeen mahdollinen pikainen suhteen kariutuminen aiheuttaisi sekä hänelle että neidolle ylimääräistä ahdistusta ja mielipahaa

Asiasta voi selvittää kun neito toteaa haluavansa pelkkää seksiä ilman oletettua suhteen syventämistä tai muita sitoumuksia.

Yhteistyössä