Syysyrittäjät1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja (ex-kesäyrittäjät) f
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

(ex-kesäyrittäjät) f

Vieras
Uutta ketjua pukkaa

täällä kp... ööö... 31/27-29 eikä mitään oireita kumpaankaan suuntaan ja aamulla näytti negaa testi :-(

hermothan tässä menee, vaikka voihan se olla että se tulee näkyviin vasta myöhemmin tai sit oon vaan tällä jännittelemisellä siirtäny menkkoja hamaan tulevaisuuteen (se ei kyllä selittäis miksi nippailuja ollut koko viikon, että...)

ajattelin testata seuraavan kerran sunnuntaina jos ei vielä ole kuulunut mitään. Sit jos ei näy mitään niin pitääkin tilata lisää testejä. Oon nyt testannu Aconeilla mutta apteekin testi on minusta jotenkin selkeämpi, mutta tietty tällä testaus tahdilla kävis kukkaron päälle . Aconin testi on sen takia hämärä kun siinä on jo valmiiksi sellaista vaaleanpunaista (onkohan se se väripatruuna?) siinä paksussa kohdassa. Mutta kyllä kontrolliviiva oli ihan selkeä.

f

se listakin varmaan ois ihan hyvä :-)

Rosa/24/26/vko 35-2005, yritys aloitettu 06/05
Valo/27/27/vko38-2005
Dreamer/25/29/vko34-2005/ yritys aloitettu 5/05
f/24/27/vko 34-2005/ aloitettu 07/05
äityli/27/26/n. vko 33-2005
ellinoora/27/28/vko 32
Ava/26/27/vko 36/ yritys aloitettu 07/05
Airi/26/27/vko 36/ yritys aloitettu 04/05
WBmamma78/27/28/vko 35/0705
Nipsu/25/29/vk 39/0805
quoise/25/28/vk?/0305

Plussanneet:
Dor a 29.12./1.kierrosta
Emilia 24.1. / 4. kierrosta
Unna
kaksonen 29.3./2.kierrosta
Eme 31.3/ 3.kierrosta
Athene 14.4. / 1. kierrosta
Hipsu, huhtikuu /28/27/
Tinnu 12.5/ 4. kierrosta

Mukana ollaan. Kesä yritystä takana ja toivon että en enää kevät ketjussa olisi kirjoittelemassa vauva haaveitani. Päivitin omalta osaltani tuon listan.. Yritystä takana 6 kiertoa joista aktiivista 2 kk.

Nyt on kp 6/29-30 menossa. Ensi viikolla treffaan gynen. Käyn ihan perustarkastuksessa, kun huomasin että edellisestä gynellä käynnistä on jo...öhöm 4 vuotta. pillereitä kun käytti, niin sai aina uusittua reseptiä niin helposti ettei tarvinnut mennä. Papassa kuitenkin olen käynyt välissä ja paikat on olleet käytössä melko säännöllisesti joten ei siellä pitäisi mitään sammalta tai jäkälää kasvaa. Toivotaan että kaikki on kunnossa. Toivon myös että gyne ultrais noi munasarjat ja katsois että johdot on auki, niin voisi hyvillä mielin jatkaa yritystä.

ja lista:

Valo/27/27/vko38-2005
ellinoora/27/28/vko 32
Airi/27/28/vko 40/2005/ yritys aloitettu 04/05
Nipsu/25/29/vk 39/0805
quoise/25/28/vk?/0305

Plussanneet:
Dor a 29.12./1.kierrosta
Unna
Eme 31.3/ 3.kierrosta
Hipsu, huhtikuu /28/27/
Tinnu 12.5/ 4. kierrosta

heh... kohta on 100 viestiä täynnä meikäläisen löpinöitä mut tuli mielen että olikohan tyhmää testata aamulla kun joitain testejä (useimpia kyllä ja mielestäni myös aconeita) ei saa tehdä aamuvirtsasta.

Selkää jomottaa ihan vähän sekä sen puolen munasarjaa missä ovis tuntui (ainakin luulin että tuntui) muitakin nippailuja vähän tuntuu mut ei oikein menkkamaisia... noh, sunnuntai on toivoa täynnä :-)

sit kyllä ketuttaa jos mun kierto on päättänyt ruveta sekoilemaan totaalisesti, ei huvittais alkaa mitään clomeja (vai mitä ne nyt on ) syömään ja ovulaatioita testailemaan.

sunnuntainakaan jos ei näy niin tilaan kyllä netistä 500 000 kappaletta erimerkkisiä testejä !!!

onhan niitä kai sitten joitakin ihmisiä joilla ei näy virtsasta vaan ainoastaan verestä . Mutta ei ne tk:ssa yleensä kai ala kovin heti ottamaan testiä. Pitää olla tosi paljon myöhässä jne. tai olla ei-toivottu. Näin ainakin joillain paikkakunnilla.

kirjoittakaa välillä joku muukin :-)

Voi sua f kun oot inhottavassa tilanteessa. Ymmärrän kyllä, itse odottelin menkkoja ja testasin kolme negaa sinä aikana...

Testeistä: Kyllä ainakin Aconit tehdään aamuvirtsasta, muista en sitten niin tiedä. Käsittääkseni on kyllä niin, että jos istukkahormonia on tarpeeksi niin testi näyttää plussaa vaikka testaisi mihin vuorokaudenaikaan tahansa ja olisi esim pari tuntia sitten käynyt vessassa. Ovulaatiotesteissä monissa nimenomaan kielletään testaamaan aamuvirtsasta. Mutta kyllä sun kannattaa aamulla testata, koska silloin virtsa on 'vahvimmillaan' ja tulos varmin.

Et oo siis f ilmeisesti käyttänyt ovulaatiotestejä? Ehkä sun ovis oli vähän myöhemmin kun luulet ja siksi raskaus ei vielä näkyisi testissä? Voiko tämä olla mahdollista? Paljon tsemppiä sulle ja koita malttaa mielesi testaamisen kanssa ainakin pari päivää. Toivotaan että se plussa sieltä vielä tulee!

Itse täällä pähkäilen, tilaisinko ovulaatiotestejä vai en. Toisaalta ajattelin että voisin tilata, kun viime kierrossa ei oikeastaan oo hajuakaan että koska se ovis oli jos nyt oli ollenkaan, vatsaa kun nippaili suunnilleen päivittäin jollain tavalla. No, nyt vasta kp 5 menossa että ei kiirettä sen suhteen. Ja kyllähän niistä limoista ym. voi kai aika paljon päätellä ovulaation ajankohdan.

Ihanaa kun ulkona on lämmin ja aurinkoinen ilma! Pitää nyt varastoida itseensä tätä aurinkoenergiaa talven varalle. Mukavaa päivää kaikille Syysyrittäjille :)

Valo/27/27/vko38-2005
ellinoora/27/28/vko 32
Nipsu/25/29/vk 37/0805
quoise/25/28/vk?/0305

Plussanneet:
Dor a 29.12./1.kierrosta
Unna
Eme 31.3/ 3.kierrosta
Hipsu, huhtikuu /28/27/
Tinnu 12.5/ 4. kierrosta

Hello vaan kaikille taas!
Kp 9/28 menossa, elikkä ei mitään uutta. Nautin vain siitä että viikonloppu on tulossa. TYömotivaatio on aika alhainen näin perjantai-iltapäivänä. Pari asiaa pitäisi kuitenkin vielä hoitaa ennen kun voi lähteä kotiin.

iik, syysyrittäjät!! No joo, eipä tässä mitään paniikkia.. kp 18 ja edelleen on hommailtu joka toinen päivä, jatketaan varmaan vielä ens viikkoonkin, kun ei tiä, koska se ovis on. Tänään kyllä tuli jotain tosi merkillisiä limajuttuja, mutta yöks, ei niistä sen enempää. Tuli vaan sellanen fiilis, että vois olla siihen liittyviä.

f, harmi, että negaa tulee eikä menkkojakaan näy. Siitä aamuvirtsajutusta: se taitaa olla just toisinpäin, eli raskaustesti nimenomaan suositellaan tehtäväksi aamutestistä, kun virtsassa on silloin eniten sitä hormoonia.

Mä oon ihan poikki, kyllä työviikko vei taas mehut! Onneksi työreissu varmistui niin on jotain kivaa odotettavaa :)

viikonloppuja kaikille!

Oho!Syysyrittäjät. Nyt se sitten kolahti, jo keväästä asti yritystä tuloksetta.Byähäää..=( Well, samaan tuskailuun kulunee syksykin. Höh. Kohta alan uhkailla haikaraa ritsalla..Paitsi, sittenhän se ei ainakaan tule meille. =)

Pidetäänpäs huoli, että emme ole alottamassa talviyrittäjiä enää. =) Tsemit kaikille!!! Täällä vasta kp6/27-35.

Tervehdys rakkaat ystävät!!! Testasin n. puoli tuntia sitten haalean mutta selvän plussan!!! Piina on ohi!! Nyt alkaa sit ihan eri piinat mut ei haittaa!!! Jotenkin vaan on niin vaikea uskoa haaleaan plussaan vaikka eihän sitäkään tulis jos ei olis jotain. Testailen vielä uusiksi ennen kuin uskallan siirtyä odottajien puolelle. Nyt ois niiku rv 4+4 :-)

Valo/27/27/vko38-2005
ellinoora/27/28/vko 32
Nipsu/25/29/vk 37/0805
quoise/25/28/vk?/0305

Plussanneet:
Dor a 29.12./1.kierrosta
Unna
Eme 31.3/ 3.kierrosta
Hipsu, huhtikuu /28/27/
Tinnu 12.5/ 4. kierrosta
f 17.5/ 2. kierrosta

Hieno uutinen, f! Pidetään kädet ristissä, että kaikki menee jatkossakin hyvin :)

Meillä ehkäisy jäi kokonaisuudessaan pois 06/05. Nyt meneillä on kp20/27-28, reilun viikon päästä saan siis testata jos ei menkkoja kuulu. Tilasin netistä noita Aconin ovulaatio- ja raskaustestejä ostettuamme ensin Apteekista muutamia hieman kalliimpia testejä.

Tavallaanhan tämäkin on niin ihanaa aikaa, kun kovasti yritetään ja toivotaan, mutta vaihtaisin kyllä mieluusti jo odottajien puolelle... Täytyy vain jaksaa uskoa, että vielä se tärppää.

Kirpeitä syyspäiviä ja plussia kaikille :)

Ei oo totta, f!!! Mahtavaa! Onnea! Täällä on nyt joku plussa-aalto meneillään, toivottavasti päästään muutkin siihen mukaan kuluvasta kierrosta...

Mulla on sellanen tunne, että onnistuin bongaamaan tällä kertaa oviksen ja jos, niin se osui ti-pe välille. Eli oireet: tiistaina nippailu oikealta, torstaina limaa, jossa jotain ruskeata/punaista tippa mukana

(just just, lähetin sit vahingossa keskeneräisen viestin, mutta tässä jatkoa...)

ja tänään limat vähenneet, koko muun viikon ollut aikas runsasta, tosin varsinaisia kananmunalimoja en tällä kertaa bongannut. Eli menkkoja tai plussaa vois odotella sitten ööö 22. päivästä eteenpäin? Ja kierto olisi siis todennäköisesti ainakin vähän lyhyempi kuin edellinen venähtänyt 36...

Mutta tietysti tää on vain veikkailua, oireiden perusteella kuitenkin näin.

Yritetään me ketjussa jäljellä olevat ottaa nyt kaikki tsempit noista plussista (mulla ainakin on ihan pikkasen taipumusta myös muiden puolesta iloitsemisen lisäksi vähän masentua, tyyliin ""miksen minä""), ehkä tää on joku onnenketju...

Sovitaan niin, tämä olkoon onnenketju! Itse huomaan katselevani odottavien äitien pyöreitä vatsoja kaihoisin aatoksin... Mutta toisaalta, kyllä sitä toisen onnistumisesta ja onnesta saa ihmeesti myös tsemppiä omaan elämään - ja taas jaksaa jatkaa arkista hyörinää lippu korkealla!

kiitos onnitteluista!

pitää tosiaan toivoa että kaikki menee hyvin. 8 pitkää viikkoa (noin) ennen ultraa. En ajatellut mennä varhaisultraan.

voisin hirttää mieheni!!! se oli mennyt kertomaan isälleen jo nyt!!! ajattelin itse että isänpäivänä vois kertoa kun silloin on n. 13 vkoa. tai jotain täynnä jos sinne asti päästään. voihan kettu!! nyt sit aloin ajattelemaan että pitäiskö tasapuolisuuden nimissä kertoa mun vanhemmille mutta en nyt sentään... aikaisintaan ekan neuvolan jälkeen... huh huh

no ehkä mies suhtautuu positiivisemmin kun ei ole viimeistä puolta vuotta lukenut lähes päivittäin täältä kaikkia keskenmeno/tuulimuna/kohdun ulkopuolinen raskaus- juttuja ...

tosin vanhemmille varmaan kerrottais nuokin vaikkei sitä ennen oltais kerrottu raskaudesta.

onneksi mies oli sentään muistanut sanoa että saatiin tietää vasta tänään kun eilen oltiin juhlissa missä oli myös appiukko ja otin siellä ihan normaalisti ""juhlajuominkeja""

vannotti appiukkoa olemaan asiasta hiljaa mutta saa nyt nähdä miten käy ... voi noita miehiä :-)

Paljon onnea plussauksesta f! Tosi hieno juttu!

Toivotaan että nämä plussanneet tuottavat onnea meille muillekkin. Kyllä minullakin usein on vähän kateellinen olo kun kuulee muiden plussauksesta, kai sitä on normaalia ajatella että 'mäkin haluan'... Mutta toisaalta, vasta toinen yrityskierto menossa, että ei tässä hätää.

Mulla on nyt jo ollut nippailuja oikealla puolella alavatsaa, vasta kp 7 menossa. Kai ne voi olla jotain munasolun 'kasvukipujakin', ettei vielä ihan ovulaatiota. Viime kierto kun oli sen 38 päivää, joten ovis on ollut aikaisintaan kp 22...Tilasin nyt sitten kuitenkin niitä ovistestejä, niin voi sitten jatkossa tunnistaa oviksen paremmin. Kovasti olen yrittänyt nyt jo niitä limoja tarkkailla.

Eipä tässä muuta, kivaa sunnuntai-päivää ja vielä kerran f:lle hirmuisesti onnea!

Onnea f:lle plussasta! Pääset mun kaa tonne toukomammoihin!!!:) En näköjään osaa olla taustailematta vielä teissä kesä- tai siis jo nyt syysyrittäjissä kun täällä tuli niin kauan roikuttua.

Tänne ei paljon uutta kuulu, neuvolaan tilasin ajan ja sain sen lokakuulle rv 9+6 enkä aatellu mennä varhaisultraan. Täällä oulussa kyllä tehdään valitettavasti vaan yks ultra ja sekin on rakenneultra vasta viikon 18 jälkeen, mutta jälleen kerran heittäydyn kohtalon armoille ja luotan että kaikki menee hyvin ja jos ei mene, niin luotan että luonto hoitaa sen pois.

Mies ei voinu olla möläyttämättä eilen parille kaverille mun raskaudesta, kun oli tuparit ja mä olin kuskina...vähän ketuttaa, mutta nooh...ei mahda mitään. Oisin halunnu oottaa ainaki tohon eka neuvolaan ja vanhemmille varmaan kerrotaan just vähän niinku f ajatteli että isänpäivän aikaan. Oireet edelleenki hyvin lievät, välillä heikkoja öklötyskohtauksia ja juilii, mutta muuten ei mitään.

Plussasäteitä tykittää hän! Fiuu, fiuu, fiuu, fiuu....tuli ainaki pari osumaa!!!!!

F: hirmu suuret onnittelut! kiva että piinasi loppui. käy välillä sit täälläkin kertomassa kuulumisia, kun me muut jäädään tänne vielä yrittelemään. toivottavasti me muutkin päästäänpian odottajien puolelle. Vielä kuitenkin hyviä vointeja ja jatkoa sinne.

Höh, kirjoittelinpa äsken aika pitkästi ja kaikki meni bittien taivaaseen lähetyksen yhteydessä. Onko muilla ollu ongelmia tän sivuston kanssa? Mulla tuntuu tosi usein, ettei aukea ollenkaan.

Niin, mahtavaa, että taas ollaan saatu ketjuun uusi plussa!!! Onnea f!!! Toivottavasti tälle hääpäiväkaimalle käy samoin n. viikon päästä... ;)

Me oltiin miehen kanssa viikonlopun vietossa mun porukoilla ja nyt tullessa monta tuntia touhuiltiin myös anoppilassa. Vähän sellaisia syystouhuja. Tosi piristävää oli käydä pitkästä aikaa kotosalla ja viettää siellä koko viikonloppu. Eipä sitten ehdittykään oikeastaan koko kesänä, kun oli aina töitä. Oli niin suloista, kun oltiin potunotossa, niin mies tuli ja otti multa sellaisen suuren ja täyden ämpärin ja supisi jotain vauvajutuista korvaan ja kantoi sen itse pois:) Täällä siis vietellään kp 24/29 eli jännät ajat on edessä!

Mutta, palaillaanpas taas....

Heipparallaa!!!

Ja ihan ekaksi hirveästi onnea f:lle plussasta. Tosi hienoa. Mullakin on ollut esikoinen haalea plussa, enkä sitten uudelleen enää testaillut, kun en silloin edes ajatellut että se ei olisi plussa. Niin Onnea vaan kauheasti ja toivotaan parasta teille.

Meillä on kyllä oikein plussaketju.

En oo ehtinyt koko viikoloppuun tänne, mullakin alkoi menkat sitten torstaina, niinkuin aavistelinkin. Oireet oli kuin raskausoireita ja loppui sitten menkkoihin kaikki. Ne oli siis jotain pillereiden jälkeistä juttua. Mutta menkat alkoi ihan säännöllisesti kp31, mulla kierto ollut ennen pillereitä n.28, mutta välillä vaihdellen 27-32. Joten kiva ettei nyt venynyt enempää. Nyt alkoi sitten toinen kierto. Paitsi että tässä kuussa ei voida vauvaa yritellä...nyyyh, koska mies on kaksi viikkoa pois ( kauhea ero aaarrrgghhh) mulla menkat tässä juuri loppuu tällä viikolla ja mies lähtee sitten juuri sen jälkeen eli ens viikon alusta ollaan erossa. Joten en laske tätä kuuta yritykseen ollenkaan. Eli lokakuussa sitten katsotaan. Mutta ihan hyvä siinä mielessä, koska lääkäri käski nyt seurata tota kirvelyä näin mekkojenkin jälkeen. Ja suositteli että olo olis hyvä kun vauvan teko alkaa. Nyt ei taas kirvele.

Joo Rosa mulla on kanssa välillä ongelmia päästä näille sivuille, rasittavaa.
Teillä oli romanttista potun nostoa=), tosi suloista.

No mukavaa viikkoa kaikille!

Hei taas!

Oon ollut koko päivän koulusta vapaalla. Mukava, kun on pidennetty viikonloppu lokakuun loppuun:) Tässä sitten oon kuitekin itselle hommaa järkänny oikein urakalla. Eilen jo kannoin matot kartanolle yöksi ja tänään on luutu ja moppi heilunu. Lakanatki tuli vaihdettua.

Mieski juuri soitteli, että jää taas ylitöihin. No, ei se mitään. Voi ollakki kohta aikamoista rahan menoa, kun huomenna selviää saadaanko ostaa kunnalta yksi hehtaarin kokoinen jokirantatontti...

Tänään kp 25/29... Jännitys tiivistyy...

Heips!

Laitoinkin jo uuden viestin koskien lokakuussa yritystä aloittelevia. Äityli 78 ohjasi minut tänne teidän seuraanne, kiitos!

Olemme mieheni kanssa vihdoin päättäneet aloittaa esikoisen yrittämisen. Tarkoitus on aloittaa jo seuraavasta kierrosta, eli lokakuussa. Ihanaa, kuluisipa aika nopeasti!

Paljon onnea f:lle!Ihanaa!
Toivottavasti plussaketju jatkuu muillakin ilouutisilla!

T: uusi syysyrittäjä, Suvi

Tervetuloa Suvi ketjuun! Mukavaa että saadaan joukkoon uusia 'kasvoja'.

Tänne kuuluu ihan hyvää. Maanantaisin mulla on vaan yksi luento, ihan kivaa kun saa ottaa viikonlopun jälkeen vähän rennommin. Olen nyt ajatellut, että en menisi ainakaan tässä tän vuoden puolella opintojen ohella töihin, että saan kunnolla opiskeltua ja valmistuminen sitä kautta ehkä nopeutuu. Tuntuu kyllä ihan luksukselta kun ehtii rauhassa paneutua opiskeluun.

Päätin sitten tilata niitä ovulaatiotestejä netistä, huomenna kai tulevat niin voin pian alkaa tikuttelemaan. Tyhmää vaan kun ei ollenkaan tiedä, minkä pituiseksi tämä kierto muotoutuu, kun vasta toinen luomukierto menossa. Vaikea siis tietää millon se tikuttelu pitäisi aloittaa. No, ollaan tässä jo varmuuden vuoksi oltu miehen kanssa aktiivisia vaikka nyt vasta kp 8 menossa... Eihän sitä tiedä, jos ovulaatio olisikin tässä kierrossa tosi aikaisin ;) Joka tapauksessa ajattelin alkaa testailemaan ehkä tuossa kp 12 paikkeilla.

Moikka Suvi!

Kaikkea hyvää teille ja yrityksellenne :)

Oman kokemukseni mukaan aika matelee vauvahaaveiluissa - tai ainakin se välillä tuntuu siltä! Kerran olen sortunut testaamaan, vaikka olin vasta muutamaa päivää aikaisemmin testannut ovisplussan. Maltillisuus ei taida kuulua hyveisiini ;) - - Nooh, mutta sitä tässä opetellaan parasta aikaa.

Plussahalauksia!

Onnea vaan F:lle plussauksen johdosta. Toivottavasti lähiaikoina tulee monta plussaa!
Itsellä kp12/28 menossa, eli ovista bongaillaan. Ja toivon mukaan ollaan miehen kanssa hyvin ahkeria nyt.
Eipä tänne mitään muutta uutta. Töissä on tavan mukaan aika kiire, mutta kohta voisi kotiinkin päin lähteä, onneksi.
Että sellaista täällä!

Yhteistyössä