Hei kaikille pitkästä aikaa =)
Ollaan oltu yli viikon lomareissulla ja eilen kotiuduttiin takaisin Helsinkiin. Mies piti pääsiäisen jälkeen viikon isyysloman. Nyt olis sitte isyyslomat pidetty ja seuraavaksi onkin kesäloma...eli sitä odotellessa B) Olipa kyllä mukava tulla kotiin. Tyttökin oli ihan tohkeissaan, kun pääsi leikkimään omilla leluilla ja nukkumaan omaan pinnasänkyyn. Meillä meni lomalla vähän takapakkia nuiden yösyöttöjen suhteen, kun tyttö nukkuin meidän keskellä ja tietenkin yöllä heräsi ja halusi tissiä. En viitsinyt huudattaa vieraissa yöaikaan ja annoin sitten imeä. Mutta viime yön nukkui kotona taas koko yön heräämättä ja siitä olen onnellinen
Täällä oli puhetta autossa istumisesta. Me matkustettiin eilen autolla noin 7,5 tuntia. Ja kyllä tyttöä välillä kyllästyttti istua kaukalossa. Pakko oli välillä ottaa syliin istumaan vaikka se ei kovin turvallista olekaan. Meillä kans oli leluja mukana ja kovasti yritin keksiä viihdykettä neidille. Meillä olisi pari lastenlaulu cd:tä mutta aina ne unohtuu ottaa autoon mukaan ja sitten saa itse hoilata tytölle, hän kun tykkää kuunnella lauluja
Pikkutoive mikä se hamax sleepy on? Onko se joku turvaistuin pyörään...? Vai? Minä haluaisin ostaa pyörään turvaistuimen tytölle. Olisi kiva käydä pyöräilemässä..
Dad minunstakin olisi kiva päästä kesäksi hyvään kuntoon..Kävin pääsiäisenä juoksemassa ystävien kanssa 10 km. Ensin ajattelin, etten varmaan jaksa juosta sellaista matkaa, mutta hyvin meni. Täytyy aloittaa juoksuharrastus taas uudelleen, kun tietkin alkavat sulaamaan lumesta.
Lillemi meidänkin neiti joskus oikein tärisee, kun on innoissaan jostakin asiasta tai haluaisi jonkin esineen käsiinsä. Se on niin huvittavan näköistä, kun toinen niin innostuu :heart:
Me ei olla vielä annettu tytölle sen kummempaa sormiruokaa. Hänellä ei ole vielä edes hampaita, mutta kyllä kai sitä saa ikenilläkin jonkin verrän jyrsittyä. Kaapissa meillä on maissinaksuja ja nehän sulaavat suuhun
Minulla kans pelottaa, että jos tuo tukehtuu liian isoihin paloihin...
Meillä kiinteitä ruokia syödään aamulla ja illalla puuro ja lounaaksi ja päivälliseksi sosetta.
Meidän neiti harjoittelee parhaillaan istumaan tuetta. Vähän on istuminen vielä horjuvaista mutta kyllä hän yrittää kovasti tasapainoa etsiä. Syöttötuolissa jo istuu selkä suorana.
Tyttö nukkuu jo kolmatta tuntia parvekkeella..täytyypä välillä käydä vilkaisemassa, joko olisi heräämään päin =) Tässähän tulee jo ihan tyttöä ikävä :heart: No on mullä kyllä ollut hommaa, kun olen laukkuja ja tavaroita purkanut ja järjestellyt, että ihan hyvä kun on nukkunut!
Elmi ja neiti 7 kk ja 2 päivää.