Meillä on sellainen tilanne, että mä meinaan olla kesän hoitovapaalla ja sitten menen opiskelemaan. Eli sellaiset viisi vuotta pitäis pärjätä miehen palkalla ja parin sadan euron opintotuella! Kun viime kesänä vielä raskaana ollessani sain tietää, että pääsin sinne kouluun, olin kuolla onnesta. Olen ollu tän lukukauden poissaoleva opiskelija ja nyt mua jännittää koko ajan enemmän ja enemmän tuo kouluun meno. En haluis laittaa tyttöä hoitoon (vaikka ekan vuoden häntä hoitaakin mummu) ja pelkään kuinka raskaaksi elämä käy. Kotiin tullessa täytyy varmasti melkein aina lukea vaikka lapsen kanssa olis hienoa olla!
Tuli tässä mieleen, kun Saara09 jutteli autossa istumisesta, niin meidän tytöllä on suuria vaikeuksia selvitä esim 15 min pituisesta automatkasta. Hän vihaa istua kaukalossa! Autoon hän nukahtaa vain siinä tapauksessa, että on tosi väsynyt. Miehen autossa tyttö joutuu olemaan takapenkillä, mutta minun vanhassa rötiskössä ei "onneksi" ole airbackkeja, joten vauva saa istua edessä. Tällöin pystyn seurustelemaan hänen kanssaan vähän paremmin ja matkat ovat hieman siedettävämpiä!
Tuli tässä mieleen, kun Saara09 jutteli autossa istumisesta, niin meidän tytöllä on suuria vaikeuksia selvitä esim 15 min pituisesta automatkasta. Hän vihaa istua kaukalossa! Autoon hän nukahtaa vain siinä tapauksessa, että on tosi väsynyt. Miehen autossa tyttö joutuu olemaan takapenkillä, mutta minun vanhassa rötiskössä ei "onneksi" ole airbackkeja, joten vauva saa istua edessä. Tällöin pystyn seurustelemaan hänen kanssaan vähän paremmin ja matkat ovat hieman siedettävämpiä!